פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

מכתב פרידה..

✍️ Nir_1988 📅 08/08/2007 22:19 👁️ 611 צפיות 💬 21 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
אז ככה,שלום לכולם,
אני נפרד היום זמנית מכולם ומהאתר,אני מתגייס מחר..כן כן מחר..היו לי בעיות עם הצבא,עם התאריך והפרופיל
ולכן ההתראה כל כך קצרה,הודיעו לי היום,אז זהו פרק האזרחות שלי תם לבינתיים ואני עובר למדים הירוקים של צה"ל.,אני עוד לא קולט את זה שאני הולך להיות חייל..מתרגש? כן..לחוץ? גם..אפילו עוד יותר..מקווה שיהיה בסדר..יהיה טוב.
הבעיות עוד לא הסתיימו אבל מקווה שזה יסתדר מחר,מחר יש לי קב"ן בלשכת גיוס לפני שאני מתגייס,אם יילך טוב יכול להיות שתראו אותי פה בזמן הקרוב,אם לא נתראה עוד כמה חודשים,אני לא יחפור לכם בשכל על זה..את הבעיות שלי נשאיר לי.
אני אחרי 5 או 4 שנים באתר הזה והכרתי אנשים מדהימים אחד אחד,אחת אחת..
האתר הזה הפך לבית השני שלי,ל"מפלט",והרבה אנשים פה נכנסו לי ללב מהרגע הראשון ולעולם לא ייצאו
אני רוצה להודות לכם על תקופה מדהימה,למרות הריבים,למרות התקופות הרעות שהיו פעם ב..,גם ידענו הרבה תקופות טובות ומדהימות ביחד,ואני שמח שאני פה,שמח שהכרתי את כולכם,אתם יקרים לי ואני אוהב אותם מאוד,אני אתגעגע לכולכם! מקווה שנהיה בקשר.
אני רוצה גם להתנצל בפני אנשים אם עשיתי משהו פוגע,אנשים שהתקשרו אלי ושהיה להן אכפת ולא התקשרתי בחזרה,אני מתנצל על זה,אני סובל מתקופה לא פשוטה,שדברים נופלים עליי בצרורות ולכן אני לא יכולתי לעשות דבר פשוט..וזה להתקשר חזרה..כל הריצות כל הלחץ,הקניות,הדברים,כל התקופה הזאת לא רק הצבא שמוציאה לי את המיץ..אבל יהיה בסדר,הכל בא בבום,ולכן אין מקום לשום דבר אחר רק לדבר הספציפי.
אממ שוב,אני מודה לכם על זה שאתם פשוט מדהימים,שהייתם פשוט אתם,ש-מורני את בראש,את מדהימה ואני אוהב אותך כל כך,ואת יקרה לי,ואת תהיי חסרה לי,מקווה שנהיה בקשר,אני אתגעגעעעע! תהיי חזקה,תדעי שכל דבר שאת עושה יש עוד מישהו מאחורייך,וזה אני,כי אכפת לי,ואני מעריך אותך מאוד.
ומיכלי,ומזו'ש,ורעותי,והרבה הרבה אנשים,שאני ממש מצטער שאני לא אומר כל השמות אבל אני מתכוון לאחת ואחד מכם,אני מצטער שאני נפרד ממכן ככה,אני רציתי לראות אותכן לפני,תיכנתתי,וכרגיל התפקשש לי התוכניות,אבל מקווה שאני יראה אותכם בקרוב..
מיכלוש-אני אתגעגעע! תהיי בקשר,ותהיי חזקה,יהיה טוב! אני מאחורייך תמיד! מת עלייךךך..
מזקי יפיופה,תדעי שאני פה תמיד,אני אוהב אותך יפיופה! את תהיי חסרה לי מאוד..וסורי על ההתראה הקצרה.. כל כך לא מתאים לי..אבל מה לעשות שזה פשוט לא היה בשליטתי..אני מצטער בפני כולכן.
אני כתבתי כאילו אני הולך לתמיד..אבל ככה אני..מגזים לפעמים חח,נתראה אולי בקרוב,ואולי נשתמע עוד כמה חודשים,יהיה טוב זה מה שבטוח..אני אחזור,אבל לא כמו תמיד,אבל אני תמיד יהיה פה,ואתם,רובכם תמיד תהיו בלב שלי.
אני שוב יתנצל שהמכתב הזה בא ככה מהר,אני בתקופה לא פשוטה,קשה,שנחתה עליי בבום,גם עם הצבא ועם עוד כמה דברים.
מקווה שלא תשכחו אותי אה?
שיהיה לכם אחלה שנה! ואמן רק תקופות טובות 😊
אני אוהב את כולכם! אני אתגעגעעעע!


ווואוווו...
מאמי...
אני לא זכיתי להכיר אותך כל כך , בכל מקרה אני מקווה שהכל יסתדר לך על הצד הטוב ביותר ושיהיה לך גיוס קל ותשמווור על עצמך ( :
נירו'ש
מדהים שלי!?.

שיהיה לך גיוס קל
שאלוהים ישמור עלייך לאורך כל הגיוס

תיהיה חזק
לא משנה מה קורה סביבך
ראיתי שבזמן האחרון קצת עצוב לך,משהו לא מסתדר
אבל מותק
הכול הולך ובא
יש תקופות רעות ו טובות
תיהיה חזק
אתה תעבור את הכול
אני מאחלת לך הרבה הצלחה בהמשך
שתמיד תחייך את החיוך המדהים שיש לך
תמיד תצחק את הצחוק המתוק שלך
ותמיד נשממח לראות אותך שוב כאן באתר,
חבל שאתה לא יכול לבוא למפגש!..
נתגעגע כל-כך!..
שהדרך תיהיה מוצלחת
בלי מכשולים
ואפילו אם יהיו מעט מכשולים
רק חזק ואמץ
הכול תמיד ילך בדרך הטובה ביותר בסופו של דבר

אוהבתת מלא מלא מלא 3>
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 08/08/2007) ווואוווו...
מאמי...
אני לא זכיתי להכיר אותך כל כך , בכל מקרה אני מקווה שהכל יסתדר לך על הצד הטוב ביותר ושיהיה לך גיוס קל ותשמווור על עצמך ( :
כנ"ל
גיוס קל שמור על עצמך ונתגעגע
ככה , המכתב הכי מרגש שקראתי באמתת.. אני ממש אוהבת שכותבים מהלבב..
ודבר שני , כל דבר שקורה הוא לטובההה , עכשיו הכל נראה לך שחור .. כל התקופה הזו אבל זה יהפוך לורוודדד . . הזמן יעשה את שלו ...
שיהיה לך גיוס קללללללל , ואם אי פעם תתגעגע לכולם .. יש לך פה באתר דרכים להוציא גימלים תממש אותם ותצא לדבר איתנו .. חחחח

יאלה מאמי למרות שאני לא מכירה אותך ..
שיהיה לך גיוס נעים , ושהכל יסתדר לךך . .
תזכור - תמיד תחייך - !!!!!!!!!
גם כשר לך תחחייךך , אני מבטיחה לך שהתקופה הרעה הזו תעלם , היו לי הרבה תקופות כאלה.. עכשיו זה נהפך לבורדו לא רק לורוד חח

אז תבוא לבקר אותנו קיטבק . = ]
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 08/08/2007) ווואוווו...
מאמי...
אני לא זכיתי להכיר אותך כל כך , בכל מקרה אני מקווה שהכל יסתדר לך על הצד הטוב ביותר ושיהיה לך גיוס קל ותשמווור על עצמך ( :
😊
יאללה, צבא זה לא סוף העולם.
ויכול להיות שזאת תהיה חוויה לא רעה בכלל בשבילך (במיוחד הטירונות) אם לא תבוא בגישה שלילית...
ועוד יותר יכול להיות שתעשה יומיות כל יום מ8 עד 4 ותהיה פה כל יום.

קיצר, שפשוף נעים!
ואואואואואו זה באמת התראה מפחידה ומלחיצה
עשית לי המכתב הזה המון צמרמורות
נירו'ש מדהים שלי!!!
אני אתגעגע!! המון המון אתה לא מבין כמה!
אתה הידיד הכי הכי חשוב וקרוב שיש לי!!
מה אני יעשה בלעדיך??
לאיפה אתה מתגייס הכלל ? [מה שאמרת לי ? ]

תהיה חזק חח
תתגיס עם חיוך ענקי!!
ותזכור שאני תמיד פה בשבילך
מדהים שלי
אווהבת אותך המון!!!

מאמי
גיוס קלל..
ואתה תראה שזה יעבור מהרר
ובכלל לא תרגיש את זהה
והתקופה הרעה
תעבור מהר
והכל יהיה טובב
אני אתגעגעעע
יא רבייי....

אנ'לא יודע בדיוק מה להגיד, כי רואים שעצוב לך וכואב לך,
אבל מה שכן- כל דבר שקורה, קורה לטובה.
ויעזור במיוחד אם תילך בגישה קצת יותר חיובית.
נכון, זה בהתראה קצרה, ונכון, יש מצב שלא קיבלת את התפקיד שרצית,
אבל דווקא בגלל זה תגיד :" כווווסעמק עם המדינה הזו.
לא נתנו לי ת'תפקיד שרציתי, לא נורא.
יהיה טוב, לא משנה איפה ייתקעו אותי".
רק תאמין בזה.
זו חוויה לחיים, שלא תחזור עוד הפעם.
נכון, יש הרבה שקוראים לזה "כלא" וסופרים את הימים
עד ליום השחרור, אבל אם תרצה את זה ותנסה להוציא מהתפקיד
שקיבלת את המקסימום- אתה תהנה, וזה מובטח.

אני לא יודע בדיוק על איזה צרות שבאו בצרורות אתה מדבר,
אבל אני בטוח שכל דבר ייתגמד, אפילו במעט,
אם תחייך טיפה.
רק טיפה אח שלו. לא הרבה 😉.

יהיה טוב.
ואני פה אם אתה צריך אותי, לכל דבר.


נ.ב- יינעעעל אחותך הצולעת!
בניתי שנטייל ברחבי א"י ברכבות!!!! חחחחחחח
איי, איזה סטטטלה היתה אחרי המפגש 😊
סתם, סתם.
בהזדמנות אחרת .


שיהיה בההההמון הצלחה.

ואל תשכח- תחשוב חיובי, יהיה חיובי!
ניר?! דיי! אנלא מאמינה!!
עד שהצלחתי להתחיל להכיר אותך..
ולהשתכנע (בעזרת כמה חבר'ה פה..) שאתה לא שונא אותי..
חח ושאתה סתם "עדין נפש.." חחחחחח
אוף, אני אתגעגע ממש😢
וכנראה שזה אומר שלמפגש לא תבוא😢 עצוב לי.
טוב, אז דבר איתי..
ואני ממש אתגעגע.
בטח כשתחזור לביקורים, אני לא אהיה פה.. חח
כי לי יש חופשים רק בשבתות (כל שבת שניה..)
ואז לא נהיה פה חופפים.
לא נורא..
קבל פרטי ממני.
אוהבתתת מלאאא
וכבר מתגעגעתתת😢
מלא בהצלחה, מותק שליי!!
מקווה שיהיה לך גיוס קל ונעים..תשמור על עצמך ותחזור אלינו.. 😉
נירושששששש שליייייי
שיהיה לך גיוס קל
תיהיה חזק
אתה תעבור את הכל
אני מאחלת לך הרבה הצלחה בהמשך
שתמיד תחייך תחיוך המדהים שלך

אני יתגעגע אליךךךךך מלאאא
תשמור על עצמךך:]
ותחזורר אליינו מהר :]
מתה עליך
😢
איך שראיתי תכותרת של האשכול
הייתה לי הרגשה שאתה מתגייס.......וצבט לי איפשהו בלב.....
נירווו'ש
לא יודעת אם אתה זוכר אותי, אבל בטח שאני זוכרת אותך..כמה שאתה בנאדם מדהים!!!!!
שיהיה לך גיוס קל, ונקוווה שגם תהנה מהשירות שלך..
והלוואי שתשיג את כל מה שאתה רוצה..
והכל ילך לך בדרך המלך!!!
רק רק רק טוב :]]
ונקווה שעודדדד נשתממע..

בהצלחה מאמי 😊
אוהבתתת 3>
ניר אני יושבת ובוכה בגללך וממך!!! אני כל כך גאה בךךך!!!!!!
אני פשוט אוהבתתתת אותךךךךךך אתה כזהה מלאך!!!!!


אני יודעת שלא היה לך קל בתקופה האחרונה
ואני יודעת כמה מכשולים עברת
אבל שמת לב למה שכתבתי? -עברת!-!!!!
ואני גאהההה בךךךך ומעריצהה אותךךך
אתה מקור לגאווה תזכור שאני אוהבת אותך
מאודד ולאורך כלללל הדרךךך איתך יד ביד
בחיים אני לא אעזוב אותך או אשאיר אותך לבד
תמיד אני פה בשבילך
תהיה חזק ותאמין בעצמך
אתה תצליח בהכל אני מעריכה אותך מאוד
ומעריצה אותך מאחלת לך את הגיוס הכי קל
וטוב בעולם! אתה הכי מדהים בשבילי!
תזכור שאני אוהבת אוהבת אוהבת
אוהבת אוהבת ושוב אוהבת אותך
וגאה ומעריצה ומעריכה וגאה ומעריצה ומעריכה
אותךךך מאודדדדד חחח!!!!!
תשמור על עצמך ותמשיך להיות הכי מיוחד בעולם
חסר לך שתתרחק דבר איתי נשמתי
אוהבת אותך כל כך אין לך מושג כמה
תודה על מה שכתבת לי אני ממש עם דמעות
אתה לא מאמין בא לי לבוא ולתת לך חיבוק
תזכור שאני רוצה לראות אותך במדים כן?!?! חחחח
קבל נשיקה ענקית וחיבוק
מאחלת לך המון בהצלחהה
שיהיה לך רק טוב חיים שלי כמו שמגיע לך
כמו שאתה צריך לקבל כי אתה מלאךךךךךךך
מלאך אמיתייייייייייייייייייי
אוהבת אותך מאודד שוב גיוס קל, מהנה, כיף,
תשמור על עצמך ואל תשכח שגם אם קשה
אתה תעבור הכל ואני פה כדי לעזור לך בהכללל
אוהבת אותך מאוד דבר איתי כשאתה יכול!

מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך