כל דבר הוא לטובה
ואולי זה הסוף של תקופה רעה
שיהיה לך רק הצלחה בשירות וגיוס קללל
מקווה שיצא לי להכיר אותך😊
ייאאא ניריי..
אני ממש שמחה בשבילך ומאלחת לך את כל הטוב בעולם
והלוואי הכל יסתדר לך על הצד הטוב ביותר..
שיהיה לך גיוס קל ושפשוף נעים..
תעבור חוויות חדשות ומדהימות..
ושתמיד תחייך :]:]
אוהבת ויתדעדע חופפפיתיייי
גיוס קל !
אתה יודע לאן אתה מתגייס?
גיוס קל :]
יא מאמי איזה מתוק אתה..
באמתת לא יצא לי להכיר אותך וחבל לי..
אני מקווה שנזכה להכיר יותר !!!!
שיהיה לך גיוסס קל !!
ה- 3 שנים האלה יעברוו הכי מהר שיש !
שתמיד תמיד יהיה לךך רק טוב !
ובאמת תהיה חסר !!!!!!!
בהצלחה 3>
אני בוכה פה. אני לא מסוגלת לרשום הרבה יותר מ:
אני אוהבת אותך. 😢
QUOTE (מזי__ @ 09/08/2007) אני בוכה פה. אני לא מסוגלת לרשום הרבה יותר מ:
אני אוהבת אותך. 😢
😢 חייבת לדבר איתך ...
בהצלחההההההההה חיימשלייייייייייייייי!!!!
מקווה שתהנה עד כמה שאפשר 😊!