http://www.yo-yoo.co.il/shelon/eishiyut.html
אתם צריכים לבחור תמונה ולפי מה שבחרתם יגידו לכם מה אתם..
😉
חח חסר דאגה, שובב, מלא חיים ושמח.
אתה אוהב חיים חופשיים וספונטניים, ואתה מנסה למצותם עד תום, כמו שאומר המוטו "חיים רק פעם אחת".
אתה מאד סקרן ופתוח לכל דבר חדש, אתה משגשג על שינוי. דבר לא נראה גרוע בעינייך יותר מאשר להרגיש כבול.
אתה חווה את סביבתך כמשתנה תמידית ותמיד יודעת לספק הפתעות.
😊
ככה יצא לי
האופי שלך הוא
רומנטי, חולמני, רגשני.
אתה אדם מאד רגיש. אתה מסרב להתבונן על הדברים בדרך ריאלית בלבד. מה שרגשותייך אומרים לך, חשוב לך לא פחות.
למעשה, אתה מרגיש שחלומות הנם חלק חשוב מהחיים.
אתה דוחה אנשים הלועגים לרומנטיות, ואשר מונחים על ידי תבונה קרה בלבד. אתה מסרב לתת לשום דבר לכבול ולהגביל את מגוון רגשותייך ומצבי רוחך העשיר.
לי יצא ככה..
רומנטי, חולמני, רגשני.
אתה אדם מאד רגיש. אתה מסרב להתבונן על הדברים בדרך ריאלית בלבד. מה שרגשותייך אומרים לך, חשוב לך לא פחות.
למעשה, אתה מרגיש שחלומות הנם חלק חשוב מהחיים.
אתה דוחה אנשים הלועגים לרומנטיות, ואשר מונחים על ידי תבונה קרה בלבד. אתה מסרב לתת לשום דבר לכבול ולהגביל את מגוון רגשותייך ומצבי רוחך העשיר.
ככה יצא לי
חסר דאגה, שובב, מלא חיים ושמח.
אתה אוהב חיים חופשיים וספונטניים, ואתה מנסה למצותם עד תום, כמו שאומר המוטו "חיים רק פעם אחת".
אתה מאד סקרן ופתוח לכל דבר חדש, אתה משגשג על שינוי. דבר לא נראה גרוע בעינייך יותר מאשר להרגיש כבול.
אתה חווה את סביבתך כמשתנה תמידית ותמיד יודעת לספק הפתעות.
האופי שלי הוא :
רומנטי, חולמני, רגשני.
אתה אדם מאד רגיש. אתה מסרב להתבונן על הדברים בדרך ריאלית בלבד. מה שרגשותייך אומרים לך, חשוב לך לא פחות.
למעשה, אתה מרגיש שחלומות הנם חלק חשוב מהחיים.
אתה דוחה אנשים הלועגים לרומנטיות, ואשר מונחים על ידי תבונה קרה בלבד. אתה מסרב לתת לשום דבר לכבול ולהגביל את מגוון רגשותייך ומצבי רוחך העשיר.
עצמאי, לא שיגרתי, לא כבול.
אתה דורש לעצמך חיים חופשיים, ללא כבלים ומחויבויות, על מנת שתוכל לקבוע לעצמך את הנתיב בו תהלך.
בעבודתך, או בפעילויות הפנאי שלך, ניתן לראות נטיות אומנותיות.
הצורך שלך בחופש, דוחף אותך לפעמים לעשות בדיוק את ההפך ממה שמצופה ממך.
אורח החיים שלך הוא מאד אינדיבידואלי סטי. לעולם לא תעתיק דבר שנחשב "איני", ההפך הוא הנכון, תמיד תחתור לחיות לפי המוסכמות והרעיונות האישיים שלך, גם אם זה אומר "לשחות נגד הזרם".
כן כן
קוקה וטניהההההההה
יש לכן אישיות כמו שלייייייייייי
^^^^ חחחח איזה מגניב לי לאורטל ולברוש יש אותה אישיות 😊
מכירה
אבל תודה בכל מצב..(=
למרות שזה בכלל לא משקף את האישיות שלי לנכון..
אבל בקטנה
חחח יצא לי..
שוחר שלום, דיסקרטי וזהיר, לא אגרסיבי.
אתה נינוח, אך עם זאת זהיר. אתה רוכש חברים ללא מאמץ, אך עדיין נהנה מפרטיותך ועצמאותך. אתה נהנה לעזוב את הכל מדי פעם, ופשוט להגות במשמעות החיים וליהנות מעצמך. אתה זקוק למרחב אישי, אז אתה נמלט למקומות מפלט מרהיבים, אבל אתה אינך מתבודד. אתה חי בשלום עם עצמך ועם העולם, ואתה מעריך את החיים ומה שיש להם להציע.
חסר דאגה, שובב, מלא חיים ושמח.
אתה אוהב חיים חופשיים וספונטניים, ואתה מנסה למצותם עד תום, כמו שאומר המוטו "חיים רק פעם אחת".
אתה מאד סקרן ופתוח לכל דבר חדש, אתה משגשג על שינוי. דבר לא נראה גרוע בעינייך יותר מאשר להרגיש כבול.
אתה חווה את סביבתך כמשתנה תמידית ותמיד יודעת לספק הפתעות.
מציאותי, מאוזן, בעל הרמוניה פנימית.
אתה מעריך את הסגנון הטבעי ואוהב את מה שאינו מסובך. אנשים מעריכים את יכולתך להיות נטוע בקרקע המציאות והם יכולים לסמוך עליך. אתה מעניק לאלו שקרובים אליך ביטחון ואת המרחב לו הם זקוקים. אתה נתפס כבעל אופי חם ואנושי.
אתה דוחה כל מה שראוותני ונדוש. אתה נוטה להיות סקפטי כלפי גחמות ונטיות האופנה. עבורך, בגדים צריכים להיות שימושיים ולא צעקניים בצורה אלגנטית.
מביט פנימה, רגיש, מהורהר.
אתה מגיע להבנה, עם עצמך ועם סביבתך, בתדירות וברמה גבוה יותר מאשר רוב האנשים. אתה מתעב שטחיות – תעדיף להיות לבד, מאשר לסבול שיחת חולין. אך יחסייך עם חבריך הנם מאד אינטנסיביים, דבר אשר מעניק לך את ההרמוניה והשלווה הפנימית להן אתה זקוק על מנת להרגיש טוב. עם זאת, אין לך שום בעיה להיות לבדך לפרק זמן ממושך, מבלי להיעשות משועמם.
די מתאים למען האמת..
QUOTE (דמעה_של_מלאך @ 08/08/2007) חח חסר דאגה, שובב, מלא חיים ושמח.
אתה אוהב חיים חופשיים וספונטניים, ואתה מנסה למצותם עד תום, כמו שאומר המוטו "חיים רק פעם אחת".
אתה מאד סקרן ופתוח לכל דבר חדש, אתה משגשג על שינוי. דבר לא נראה גרוע בעינייך יותר מאשר להרגיש כבול.
אתה חווה את סביבתך כמשתנה תמידית ותמיד יודעת לספק הפתעות.
😊
=]]