QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 08/08/2007) מביט פנימה, רגיש, מהורהר.
אתה מגיע להבנה, עם עצמך ועם סביבתך, בתדירות וברמה גבוה יותר מאשר רוב האנשים. אתה מתעב שטחיות – תעדיף להיות לבד, מאשר לסבול שיחת חולין. אך יחסייך עם חבריך הנם מאד אינטנסיביים, דבר אשר מעניק לך את ההרמוניה והשלווה הפנימית להן אתה זקוק על מנת להרגיש טוב. עם זאת, אין לך שום בעיה להיות לבדך לפרק זמן ממושך, מבלי להיעשות משועמם.
די מתאים למען האמת..
גם לי....
חסר דאגה, שובב, מלא חיים ושמח.
אתה אוהב חיים חופשיים וספונטניים, ואתה מנסה למצותם עד תום, כמו שאומר המוטו "חיים רק פעם אחת".
אתה מאד סקרן ופתוח לכל דבר חדש, אתה משגשג על שינוי. דבר לא נראה גרוע בעינייך יותר מאשר להרגיש כבול.
אתה חווה את סביבתך כמשתנה תמידית ותמיד יודעת לספק הפתעות.
מביט פנימה, רגיש, מהורהר.
אתה מגיע להבנה, עם עצמך ועם סביבתך, בתדירות וברמה גבוה יותר מאשר רוב האנשים. אתה מתעב שטחיות – תעדיף להיות לבד, מאשר לסבול שיחת חולין. אך יחסייך עם חבריך הנם מאד אינטנסיביים, דבר אשר מעניק לך את ההרמוניה והשלווה הפנימית להן אתה זקוק על מנת להרגיש טוב. עם זאת, אין לך שום בעיה להיות לבדך לפרק זמן ממושך, מבלי להיעשות משועמם.
בול.
יצא לי:מביט פנימה, רגיש, מהורהר.
אתה מגיע להבנה, עם עצמך ועם סביבתך, בתדירות וברמה גבוה יותר מאשר רוב האנשים. אתה מתעב שטחיות – תעדיף להיות לבד, מאשר לסבול שיחת חולין. אך יחסייך עם חבריך הנם מאד אינטנסיביים, דבר אשר מעניק לך את ההרמוניה והשלווה הפנימית להן אתה זקוק על מנת להרגיש טוב. עם זאת, אין לך שום בעיה להיות לבדך לפרק זמן ממושך, מבלי להיעשות משועמם.
וזה מזה נכון לגבי 😂
האופי שלך הוא
שוחר שלום, דיסקרטי וזהיר, לא אגרסיבי.
אתה נינוח, אך עם זאת זהיר. אתה רוכש חברים ללא מאמץ, אך עדיין נהנה מפרטיותך ועצמאותך. אתה נהנה לעזוב את הכל מדי פעם, ופשוט להגות במשמעות החיים וליהנות מעצמך. אתה זקוק למרחב אישי, אז אתה נמלט למקומות מפלט מרהיבים, אבל אתה אינך מתבודד. אתה חי בשלום עם עצמך ועם העולם, ואתה מעריך את החיים ומה שיש להם להציע.
מביט פנימה, רגיש, מהורהר.
אתה מגיע להבנה, עם עצמך ועם סביבתך, בתדירות וברמה גבוה יותר מאשר רוב האנשים. אתה מתעב שטחיות – תעדיף להיות לבד, מאשר לסבול שיחת חולין. אך יחסייך עם חבריך הנם מאד אינטנסיביים, דבר אשר מעניק לך את ההרמוניה והשלווה הפנימית להן אתה זקוק על מנת להרגיש טוב. עם זאת, אין לך שום בעיה להיות לבדך לפרק זמן ממושך, מבלי להיעשות משועמם.
אבל זה די לא נכון כי אני בן אדם מאוד חברותי ואוהבת להקשיב לאנשים..
רומנטי, חולמני, רגשני.
אתה אדם מאד רגיש. אתה מסרב להתבונן על הדברים בדרך ריאלית בלבד. מה שרגשותייך אומרים לך, חשוב לך לא פחות.
למעשה, אתה מרגיש שחלומות הנם חלק חשוב מהחיים.
אתה דוחה אנשים הלועגים לרומנטיות, ואשר מונחים על ידי תבונה קרה בלבד. אתה מסרב לתת לשום דבר לכבול ולהגביל את מגוון רגשותייך ומצבי רוחך העשיר
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 08/08/2007) מביט פנימה, רגיש, מהורהר.
אתה מגיע להבנה, עם עצמך ועם סביבתך, בתדירות וברמה גבוה יותר מאשר רוב האנשים. אתה מתעב שטחיות – תעדיף להיות לבד, מאשר לסבול שיחת חולין. אך יחסייך עם חבריך הנם מאד אינטנסיביים, דבר אשר מעניק לך את ההרמוניה והשלווה הפנימית להן אתה זקוק על מנת להרגיש טוב. עם זאת, אין לך שום בעיה להיות לבדך לפרק זמן ממושך, מבלי להיעשות משועמם.
די מתאים למען האמת..
😊