ואיי
משתתפת בצערכם מאמי...
שלא תדעו עוד צער אכזר...:\
מאמי אני מצטערת לשמוע את זה
שלא תדעי עוד צער
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
אוהבת
יאאאאא עצובבב
מאמי שלי תהיי חזקה
מבינה את הכאב שלך
העולם אכזר לפעמים
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
משתתפת בצערכם בובי.....
שלא תדעו עוד צער...=//
QUOTE (טטווטטייתת @ 08/08/2007) משתתפת בצערכם בובי.....
שלא תדעו עוד צער...=//
תודה מאמי.
:[
ואיי מאמי שלי אני מצטערת לישמוע
אני משתתפת בצערך ובצער המישפחה שלך
תהיו חזקים ..
אוהבת אותך מלא
QUOTE (koka15 @ 08/08/2007) ואיי מאמי שלי אני מצטערת לישמוע
אני משתתפת בצערך ובצער המישפחה שלך
תהיו חזקים ..
אוהבת אותך מלא
😢 😢
תודה בריי.
אנחנו חזקים נעבור גם את זה😢
אוהבת אותך.
QUOTE (yakird @ 08/08/2007) מצטער לשמוע :\
😢 😢
יפה של שלא תדעי עוד צער
אני כל כך מצטערת
אוהבת אותך ותהיי הכי הרבה חזקה אלף נשיקות אישתי אוהבת אותך
QUOTE (סוופרמאמי @ 08/08/2007) יפה של שלא תדעי עוד צער
אני כל כך מצטערת
אוהבת אותך ותהיי הכי הרבה חזקה אלף נשיקות אישתי אוהבת אותך
😢
תודה בעלי😊
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך.