QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 08/08/2007) תהיי חזקה יפתי...
אני חזקה. 😢
פוצ פוצצ
תיהיי חזקה מאמי
משתפת בצערך😢
תדעי שאני תיד פה כשאת צריכה משהוו
QUOTE (טוניטה @ 08/08/2007) פוצ פוצצ
תיהיי חזקה מאמי
משתפת בצערך😢
תדעי שאני תיד פה כשאת צריכה משהוו
תודה פיצ פיצ שלי,
אוהבת אותך.
😢
משתתפת בצערך..הלוואי ולא תדעו עוד צער מאמי
אם את צריכה משהו אני פה
QUOTE (מאוכזבת @ 08/08/2007) משתתפת בצערך..הלוואי ולא תדעו עוד צער מאמי
אם את צריכה משהו אני פה
תודה מאמי שלי.
יפה שליי אני משתתפת בצערך
שלא תדעי עוד צער
גם שזה הכי כואב לך בעולם
כל דבר הוא מאלוהים...
אוהבת אותך ותמיד איתך משוגעת שלי!!!
QUOTE (limaori @ 09/08/2007) יפה שליי אני משתתפת בצערך
שלא תדעי עוד צער
גם שזה הכי כואב לך בעולם
כל דבר הוא מאלוהים...
אוהבת אותך ותמיד איתך משוגעת שלי!!!
אוהבת אותך משוגעת שלי..
תודה על הכול.
יפה שלי..
כמה שקשה להגיד את זה..
ככה זה החיים !
ולנו אין מה לעשות נגד זה..!!
הכי חשוב עכשיו שתהיי חזקה !
בשבילך ובשביל המשפחה שלך !!!
שלא תדעו עוד צער !
מששתתפת בצערך=\
QUOTE (שנששן @ 09/08/2007) יפה שלי..
כמה שקשה להגיד את זה..
ככה זה החיים !
ולנו אין מה לעשות נגד זה..!!
הכי חשוב עכשיו שתהיי חזקה !
בשבילך ובשביל המשפחה שלך !!!
שלא תדעו עוד צער !
מששתתפת בצערך=\
😢 😢
כול כך עצוב לי 😢
תודה מאמי שלי.
אוהבת.
ואני חזקה בשביל כולם.
מבינה מאוד את הכאב שלך אבל תיהיי חזקה יפה שלי!
אוהבת אותך ומשתתפת בצערך =\
QUOTE (hofit189 @ 09/08/2007) מבינה מאוד את הכאב שלך אבל תיהיי חזקה יפה שלי!
אוהבת אותך ומשתתפת בצערך =\
=\ אני חזקה וימשיך כך(:
תודה חופיתיתי,
אוהבת אותך.