[B]התגשם לי היום עוד חלוםםם...
עברתי טסט יש לי רישיוןןןןןן
אחרי לחץ בלתי פוסקק עברתי את זהה
😊 😊 😊
ואיי כל הכבוד לך ..
אני כ"כ שמחה בשבילך
יהיה לך בהצלחה בהמשך..
QUOTE (koka15 @ 08/08/2007) ואיי כל הכבוד לך ..
אני כ"כ שמחה בשבילך
יהיה לך בהצלחה בהמשך..
מזל טובבב
יאאא מזל טוב מאמי!
סעי לאט
תודה בנותת
אוהבתת 😊
יש למישהי מושג מה אני עושה עכשיו?
אם אני הולכת מחר למשרד הרישוי מוציאים לי רישיון?
כמה משלמים? למי?..
יאיי שמחה בשבילךךך
יאללה 3 חודשים ליווי וזהו..😊
יפה לךךךך
יאא מזזל טווב 😊 😊
שמרי על עצמך !!
ואאמ אין לי מושג מה עושים עכשיו :| חחחח
יאאאאאאא מזל טובב מאמי
שתהיה לך נסיעה נעימה
תסעי בזהירות ותשמרי על עצמך
אני ממש שמחה בשבילך
😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 08/08/2007) יאאאאאאא מזל טובב מאמי
שתהיה לך נסיעה נעימה
תסעי בזהירות ותשמרי על עצמך
אני ממש שמחה בשבילך
😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ומאמי בקשר לקבל הרשיון
אם אני לא טועה , זה רק אחרי שנגמר לך המלווה
אבל תשאלי את המורה נהיגה שלך
בשביל להיות בטוחה!!
בת כמה את ?? 😊
שמחה בשבילך((:
שמרי על עצמך.
מזל טוב😊
QUOTE (נאפי @ 08/08/2007) יאאאאאאא מזל טובב מאמי
שתהיה לך נסיעה נעימה.
תסעי בזהירות ותשמרי על עצמך.
אני ממש שמחה בשבילך 😊
אוהבת אותך המון..
מואהה
תודה לכולכןן
🙄
אני בת 19 וחצי(כן, קצת בוגרת לפורום חח פשוט התמכרתיי!!) 😉
והמורה אמר שיגיע בדואר עוד 4 ימים אבל אין לי כח לחכות רוצה לנהוג ממחר חח
אמרו לי שאפשרי לעשות את זה במשרד הרישוי..
וכן זה יגיע אחרי 3 חודשים הרישיון אבל יש רישיון זמני כאילו עד לרישיון עצמו אחרי המלווה..
QUOTE (נוני_שלךך @ 08/08/2007) תודה לכולכןן
🙄
אני בת 19 וחצי(כן, קצת בוגרת לפורום חח פשוט התמכרתיי!!) 😉
והמורה אמר שיגיע בדואר עוד 4 ימים אבל אין לי כח לחכות רוצה לנהוג ממחר חח
אמרו לי שאפשרי לעשות את זה במשרד הרישוי..
וכן זה יגיע אחרי 3 חודשים הרישיון אבל יש רישיון זמני כאילו עד לרישיון עצמו אחרי המלווה..
חחח כן אני יודעת
עד ל-3 חודשים זה רשיון זמני
ואחרי זה מקבלים רשיון נצחי 😛
ו19 מה רע בזה ?
יש המון כאלה גילאים בפורום!!
אז אל תרגישי לא טוב אם עצמך 😁
אווהבת!!
ץקשיבי מאמי, המורה נהיגה שלך מביא לך ממשרד הרישוי מן דף כזה (שזה הרישיון הזמני עד שייגמר המלווה) ואיתו את צריכה להסתובב.(ואז את צריכה לשלם עליו אגרה 136 שקל- את לא יכולה לנהוג את שאת לא משלמת את האגרה עליו!!! שימי לב לזה!!!)
שייגמרו ה-3 חודשי מלווה את מקבלת את הרישיון בדואר(שגם זה רק לשנתיים כי את נהגת חדשה)
מממממממזזזזזזזזזזזל טוב ;]
איזה כיף זה