וואייייי איזה כיףףף לך מזלל טובבבבב!!
וווווווווואו
מזל טוב!!!!!!!
יאיייייייייי איזה כיף לך גם אני רוצה
אבל לי יש עוד זמן שלוש שנים 😢
מזל טוב תסעי הרבה
תזהרי בכבישים
ותזהרי על המכונית
מזל טוב
אוףףף עד שאני יגיע לזה מקווה לעבור את התאוריה הכי מהר שאפשר
תודהההה
בקרוב אצלכם 😉
בע"ה בסוף כולכם תוציאוו...
אממ.. המורה נהיגה שלי אמר לחכות זה יגיע הדואר הספח שאת מתכוונת שאשלם הוא לא מביא לי את זה חח
השאלה אם אני יכולה לגשת בעצמי לפני שיגיע בדואר ולשלם?
מזל טוב נשמה!!!!
שמחה בשבילך 😊
יאההה איזה כיףף לך
רק שמרי על עצמךךך😊
מזל טוב מאמי
שמחה בשבילך😊