הייי כולם זוכרים אותי??!
שבוע שלא הייתי פה התגעגעתייי!!!
מישו שם לב שלא הייתי???
אני גם לא הייתי פה..
וגם חזרתי !
שלום לכולם !
חזרה כפולה😊
ברוךךךך שובך מוריה !!!!!!!!!
מה שלומך?!??
עברתם דירה?!
התגעגעתיי מאמי
ברוכה השבה לאן נעלמת?
אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
התגעגעתיי לשתיכן..
הייתןן חסרותתת 😊
QUOTE (טטווטטייתת @ 08/08/2007) התגעגעתיי לשתיכן..
הייתןן חסרותתת 😊
גמאניי התגעגעתי המון=]
QUOTE (טטווטטייתת @ 08/08/2007) התגעגעתיי לשתיכן..
הייתןן חסרותתת 😊
😊
מוריה עברת כבר דירה?
איך שם?
כןן עברתי דירהה!!!
ויאווו לא האמנתי שייהיה לי כזה כיףף!!!
הכרתי מלא ידידים וחברות...
כל יום אני בים אני יוצאת מלא פשוט כיףף לי!!!!!!!
עכשיו מתאים לי השיר..."אצלי הכל בסדר"
אצלי הכל בסדר
מאחד החלונות בחדר
רואים את הים
הסתכלתי משם
האמת, פחדתי שאברח מפה מהר
תוך יום או יומיים
איכשהו נדמה לי שאפשר להסתדר
נשיקות לכולם
כך שבינתיים
ברור שזוכרים אותך
אני כ"כ שמחה שהכל פסדר מאמי :]
ברוכה השבהה 😛
והתגעגעתי.
אוהבת מלאאאאא
ברור ששמתי לב,
התגעגעתי מאמי
איך את בובי?.
איך הדירה?
המקום החדש?..
כמה שקשה לך,
את תראי שהכול יסתדר מתוקה
צריך רק לחכות בסבלנות
ולהאמין שהכול יהיה טוב
אוהבת אותך מוריה!
מוואה3>
איזה מתוקות אתןן גם אני התגעעתי מלאא!!!!
וכיף לי בבית החדש ועם האנשים החדשים...
אבל קרו לי כ"כ הרבה דברים בשבועיים האחרונים שלגמרי בילבלו אותי 😢
ואני לא יודעת מה לעשות....
QUOTE (מוריה16 @ 08/08/2007) אבל קרו לי כ"כ הרבה דברים בשבועיים האחרונים שלגמרי בילבלו אותי 😢
ואני לא יודעת מה לעשות....
מאמי
את חייבת להבין את הדברים
לשבת
לסדר את המחשבות
להבין למה זה מבלבל אותך
פשוט קחי לעצמך איזה יום
ופשוט תביני מה קורה,
איך פתאום זה מבלבל אותך
ואז תביני מה את באמת צריכה לעשות
לאט לאט
צעד אחרי צעד
בהצלחה מאמי
אוהבת אותך
QUOTE (רגייי @ 08/08/2007) QUOTE (מוריה16 @ 08/08/2007) אבל קרו לי כ"כ הרבה דברים בשבועיים האחרונים שלגמרי בילבלו אותי 😢
ואני לא יודעת מה לעשות....
מאמי
את חייבת להבין את הדברים
לשבת
לסדר את המחשבות
להבין למה זה מבלבל אותך
פשוט קחי לעצמך איזה יום
ופשוט תביני מה קורה,
איך פתאום זה מבלבל אותך
ואז תביני מה את באמת צריכה לעשות
לאט לאט
צעד אחרי צעד
בהצלחה מאמי
אוהבת אותך
רגיי בואי לאיסיי אני צריכה אותך!!!
יפה שליי
שמחה שטוב לךךך שםם
מואההה
QUOTE (מוריה16 @ 08/08/2007) QUOTE (רגייי @ 08/08/2007) QUOTE (מוריה16 @ 08/08/2007) אבל קרו לי כ"כ הרבה דברים בשבועיים האחרונים שלגמרי בילבלו אותי 😢
ואני לא יודעת מה לעשות....
מאמי
את חייבת להבין את הדברים
לשבת
לסדר את המחשבות
להבין למה זה מבלבל אותך
פשוט קחי לעצמך איזה יום
ופשוט תביני מה קורה,
איך פתאום זה מבלבל אותך
ואז תביני מה את באמת צריכה לעשות
לאט לאט
צעד אחרי צעד
בהצלחה מאמי
אוהבת אותך
רגיי בואי לאיסיי אני צריכה אותך!!!
בדררךך... 😊