שמחה שחזרת..
ברוכה השבה(:
מוריה מאמי
הכול יסתדר
רק צריך להבין מה את באמת רוצה
ומרגישה
ולא להיות מבולבלת
הכול יהיה מעולה 😊
סורי שאני מקפיצה חח הייתי חייבתת..
אצ'קלונית צ'לללללייייייייייי..
אני מתההה עליךךך
היה אתמול הכי כיף בעולם בים חח
והתבאסתי שלא יצאת איתנו בערב..למרות שלא היה משו כי הייתי עצבנית רצח..
דבריתי אולי תצאי איתנו היום אם עידן לא יבוא
וספרי לי איך היהה.!!
את חייבת להתנחל אצלי עודד חסר לך שלאא.!!
אוהבת אותך מלא מלא מלאאאאא.!!!
אני שמתי ללללללללללללללללללללללב
התדדעדעדעעדתיייי😊