מכירים את זה
שהלב אומר משהו אחד
והמוח דבר שני
ואתם יודעים שהמוח צודק
שזו טיפשות ללכת בעקבות הלב
אבל הלב משתלט על הכול
גורם לזה שהוא יתרגש וכך כל הגוף
שפתאום אין אפשרות לנשום
רק מהמחשבה
והמוח מנסה להלחם
לומר... "זה בלתי אפשרי"
כי זה באמת ובתמים ככה
אבל הלב לא מקשיב לו
הוא מקשיב רק אחרי שיתאכזב
תאמת אני מופתעת מעצמי, זה בחיים לא קרה לי ככה
אז אני מלאת מחשבות
אבל שוב אופטימית
מקווה שזה יעזור לי😊
אבל מה שכן, הזמן משכיח...
אבל לא יודעת אם אני רוצה לשכוח...
רגיי שלי, את היחידה שיודעת
אני יודעת שאת חושבת שזה סתם , שחולף
גם אני חשבתי
ועכשיו...לא
😢
אוהבת אותך יפה שליייי
What I've Done
Linkin Park
In this farewell
There's no blood
There's no Alibi
‘Cause I've Drawn Regret
For the Truth
Of a Thousand Lies
So let Mercy Come
And Wash Away
What I've Done
I've Faced myself
To Cross out what I've Become
Erase Myself
And let Go of What I've done
Put to rest
What you Thought of Me
Well I Cleaned this Slate
With the Hands of Uncertainty
For What I've Done
I'll start again
And whatever pain may come
Today this ends
I'm Forgiving What I've Done!!!
What I've Done
Forgiving What I've Done
-פריקה-
מאמי את חייבת להיות חזקה
ולהמשיך להיות חיובית עם מחשבות
אופטימיות את תיראי שהכל יסתדר
את פשוט צריכה זמן כדי
לסדר את הדברים בראש.
תראי... הלב בדרך כלל מנחה אותנו
והוא זה שלמעשה אנחנו חיים בשבילו
המוח הוא רק נקודת בחירה
הוא מראה לך את שתי האופציות ואומר מה עדיף
הלב למעשה דורש ממך אופציה אחת שהוא צריך...
מכאן זאת ההחלטה שלך
מה שכן אל תמהרי
בהצלחה מאמי אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
העיניין הוא
שהלב מוביל אותי למקום סגור
מבוי סתום
למקום שאין מוצא
ואין יציאה
אז מה נלך עם המוח? והלב שבור?
או שנלך עם הלב, והלב שבור?
אוהבת אותך יפה שליייי
תודההה😊
אממ.. עם מה שאת חושבת שיהיה טוב
א' אין דבר כזה בלתי אפשרי
ב' תעשי מה שטוב לך מה שאת חושבת שיתן לך הרגשה טובה
אולי יצא מזה משהו אם תלכי עם הלב ותלחמי ותתעקשי לכי תדעי
בהצלחה בכל מקרה מואהה ((:
חח זה באמת בלתי אפשרי
אבל באמת
ואני עוד אחת מאמינה שאפשר להלחם בשביל האהבה ולשרוד הכול
אבל זה?! לא!
ונראה מה יהיה😊
תודה בכל מקרהה
אוהבתתת
יפה שלי..
אין דבר כזה שהוא בלתי אפשרי.
פשוט איןן דבר כזה !!!!!!
ולשאלה שלך..
למה להקשיב. ללב,או למוח..
זה מורכב..זה קשה..
לאף אחד אין עדיין תשובה לשאלה הזו...!!!!!
את בסופו של דבר תבחרי עם מה ללכת..
ומה שתבחרי יהיה הכי טוב !
בשבילך !!!!!!!
אוהבת אותך !
תהיי חזקה=] !
QUOTE (שנששן @ 08/08/2007) יפה שלי..
אין דבר כזה שהוא בלתי אפשרי.
פשוט איןן דבר כזה !!!!!!
ולשאלה שלך..
למה להקשיב. ללב,או למוח..
זה מורכב..זה קשה..
לאף אחד אין עדיין תשובה לשאלה הזו...!!!!!
את בסופו של דבר תבחרי עם מה ללכת..
ומה שתבחרי יהיה הכי טוב !
בשבילך !!!!!!!
אוהבת אותך !
תהיי חזקה=] !
ליאורי אני אוהבת אותך נסיכה
ליאורי שלי
מאאמי
תשמעי לי
הרי זה כבר אבוד מראש,
את יודעת שזה בלתי-אפשרי נכון?.
רק אם את באמת רוצה לחזור אחורה
ולשנות את הכול
ולהרוס מה שיש לך עכשיו
אני יודעת בימים אלה הכול משתלט,
הכול לא מובן
הכול כל-כך..
שזה-בלתי ניתן להסבר מאמי
אבל את חייבת להבין
שזה לא קל
פתאום לעשות את הצעד הזה
וללכת
אני מכירה לפי עצמי
זה יעבור נכון לא עד הסוף
אבל זה יעבור
אחרי שבוע,
את תרגישי בהבדל ,באמת!
אבל זה יחזור מידי פעם,פלאשבאק כזה
אני רוצה שיהיה לך טוב שלא תיהי עצובי!
את תראי מה שרציך לקרות ,יקרה,
לא משנה מה
זה הכול לטובה
אולי זה היה מין מבחן כזה שאמור לבחון אותך
לראות מה באמת מרגישה
מה הלב אומר
מה את צריכה לעשות הלאה
אבל לפני כל צעד שלך
תחשבי פעמים
בלי טעויות
אוהבת אותך הכי שיש!
מווואה3>
אוךךך רגיי שלי את כל כך מבינה אותייייי
תודה על הכול יפה שלייי
אולי אני רק מבולבלת
אוהבת אותך יפה שליייי
ששנשן זה באמת בלתי אפשרי חח תשאלי את רגיי
באמת באמת לא יהיה כלום
גם אם זה הדדי חחח
אבל תודה על המילים שלך!!!!
אני אוהבת אותך יפה שלייי😊
ברייי אוהבת אותך גם יפה שליייי 😊
QUOTE (limaori @ 08/08/2007) אוךךך רגיי שלי את כל כך מבינה אותייייי
תודה על הכול יפה שלייי
אולי אני רק מבולבלת
אוהבת אותך יפה שליייי
עברתי כאלה לא פעם אחד
תאמיני לי
אחרי שבועיים זה עבר לי עד הסוף
אבל פעם ב..
חוזר אליי ככה בפלאש באק
שהייתי רוצה לחזור לאחור
אבל זה בלתי-אפשרי
רק לנסוע לשם,ואוו..חחח
חחח...
ואמת את מבולבלת
זה נתן לך דחיפה קצת להיות מבולבלת
אולי יותר מיידי
אבל זה יעבור עם הזמן
כי בכל זאת
תחשבי על זה רגע
זה הרי לא הכי יכול להתסדר
זה יעבור מאמי
את תראי
כמה שקשה לך להאמין
גם לי בתקופות האלה
הכי קשה להאמין,זה יעבור
אבל הופ
והנה שוכחים!
יהיה בסדר
אוהבת אותך אהובה שלי!
הכי בעולם!
מווווווווווואה
QUOTE (רגייי @ 08/08/2007) QUOTE (limaori @ 08/08/2007) אוךךך רגיי שלי את כל כך מבינה אותייייי
תודה על הכול יפה שלייי
אולי אני רק מבולבלת
אוהבת אותך יפה שליייי
עברתי כאלה לא פעם אחד
תאמיני לי
אחרי שבועיים זה עבר לי עד הסוף
אבל פעם ב..
חוזר אליי ככה בפלאש באק
שהייתי רוצה לחזור לאחור
אבל זה בלתי-אפשרי
רק לנסוע לשם,ואוו..חחח
חחח...
ואמת את מבולבלת
זה נתן לך דחיפה קצת להיות מבולבלת
אולי יותר מיידי
אבל זה יעבור עם הזמן
כי בכל זאת
תחשבי על זה רגע
זה הרי לא הכי יכול להתסדר
זה יעבור מאמי
את תראי
כמה שקשה לך להאמין
גם לי בתקופות האלה
הכי קשה להאמין,זה יעבור
אבל הופ
והנה שוכחים!
יהיה בסדר
אוהבת אותך אהובה שלי!
הכי בעולם!
מווווווווווואה
אני כל כך רוצה שזה יעבור😢
אני מקווה שזה לא באמת
שזה אשליה
אוהבת אותך מדהימה שלייי
חיים שליי את!
תודה על הכוללל
QUOTE (מישהי_מישהיי @ 08/08/2007) אממ.. עם מה שאת חושבת שיהיה טוב
א' אין דבר כזה בלתי אפשרי
ב' תעשי מה שטוב לך מה שאת חושבת שיתן לך הרגשה טובה
אולי יצא מזה משהו אם תלכי עם הלב ותלחמי ותתעקשי לכי תדעי
בהצלחה בכל מקרה מואהה ((:
מסכימה איתה בובי
זה יעבור מאמי
באמת שיעבור
כי לידך יש את הדברים הכי אהובים,
אל תתני להרגשות כאלה
פשוט לגרום לך
לשנות דעה,או לסיים דברים
זה הרגשה שאני בטוחה שתחלוף
כי את לבד יודעת שזה בלתי-אפשרי
נכון הלב,המוח
זה דברים מבלבלים
נכון ברגעים האלה הכי קשה
לסדר את הדברים בראש
אבל קחי לעצמך את הזמן
ותנסי לא לערב את כל הסיפור הזה
את חייבת להבין
שזה יעבור מאמי
נכון קשה לך להאמין בזה כרגע
אבל
הרי בכל מצב
זה בלתי אפשרי כל העניין הזה
את תראי
שהכול יסתדר
ואת יודעת שאני פה בשבילך נכון?!
אוהבתתת מלא מלא
תודה מלאך
וברור שאני יודעת שאת תמיד כאן בשבילי מקווה שאת יודעת שזה הפוך!!!
אוהבת אותך ותודה על הכולללל
באמת תודהההה
מתה עליייךךך יפה שלייי
לכי עם הלב...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*