QUOTE (limaori @ 08/08/2007) תודה מלאך
וברור שאני יודעת שאת תמיד כאן בשבילי מקווה שאת יודעת שזה הפוך!!!
אוהבת אותך ותודה על הכולללל
באמת תודהההה
מתה עליייךךך יפה שלייי
אין על מה בובי
אוהבת אותך המוניייייים!
מווואה 3>
QUOTE (רגייי @ 08/08/2007) QUOTE (limaori @ 08/08/2007) תודה מלאך
וברור שאני יודעת שאת תמיד כאן בשבילי מקווה שאת יודעת שזה הפוך!!!
אוהבת אותך ותודה על הכולללל
באמת תודהההה
מתה עליייךךך יפה שלייי
אין על מה בובי
אוהבת אותך המוניייייים!
מווואה 3>
מואהההה
QUOTE (נאפי @ 08/08/2007) לכי עם הלב...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הלוואי שיכלתי
כנראה אלך לכיוון השני=/
הבלבול הזה פשוט גורם לך
לא להבין מה קורה מסביב
גורם לך ללכת להחלטות לא נכונות
אז מתוקה
תתני לעצמך את הזמן
להבין מה קורה,איך קורה
בלי טעויות בדרך
קחי לעצמך את הזמן הנכון המתאים ביותר
תחשבי מה באמת יהיה יותר טוב
ואני בטוחה שאת יודעת את התשובה הנכונה
אוהבת אותך מלא מלא מלא מלא מלא מלא
ורק טוב מ אחלת לך!!!!
מוווווווווווואה 😊
הולכת אחר עצותייך חחח
את צודקת בכל מילה
אוהבת אותך מדהימה שליייי
תודה על הכולללל
QUOTE (limaori @ 08/08/2007) הולכת אחר עצותייך חחח
את צודקת בכל מילה
אוהבת אותך מדהימה שליייי
תודה על הכולללל
אין על מה נסיכה
אוהבת מלא מלא מלא
3>
QUOTE (רגייי @ 08/08/2007) QUOTE (limaori @ 08/08/2007) הולכת אחר עצותייך חחח
את צודקת בכל מילה
אוהבת אותך מדהימה שליייי
תודה על הכולללל
אין על מה נסיכה
אוהבת מלא מלא מלא
3>
ואני אותך נסיכה 😍
ליאור אני אוהבת אותך..
אני ואת צריכות לדבר.(:
אבל במסן ((:
איזה שייר יפה מאמי ....
בבטח הגווף שלך במלחממה
הראש נגד הללב
מעניין מי ינצצח .
הללב חזק אני חייב להגיד
את תהיי בסדר בעזרת ה' מאמי
התגובה שלך כל כך עשתה לי טוב 😊
תודה מאמי
הלב חזק
אבל פה הוא לא יוכל לנצח
תודה בכל מקרההה
ליפיי אני אוהבת אותךךך