QUOTE (מישהי_מישהיי @ 07/08/2007) חחח וואלה לא אני מוותרת ממאמי 😛
אנלא בקטע לחפש אנשים באיסיי וואלה לא משועממת ועוד אנשים אנלא מכירה
חחח חבל😁
הוא אחלה בן אדם😊
חחחחח
איזה מתווווווווקים
למה אתם לא חוזרים ??
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 07/08/2007) QUOTE (מישהי_מישהיי @ 07/08/2007) חחח וואלה לא אני מוותרת ממאמי 😛
אנלא בקטע לחפש אנשים באיסיי וואלה לא משועממת ועוד אנשים אנלא מכירה
חחח חבל😁
הוא אחלה בן אדם😊
חחחחח
חח אחלה אחלה אבל יש לי חבר 😛 יותר מאחלהה חחחח הכי מדהיםם שייישש !
כן באמת למה אתם לא חוזרים?
אתם נשמעים כאלה מסתדרים ומתאימים לא'דעת
חח כיי אני בסרטים בגלל מישהו אחר
וזה עדיף ככה שנהיה ידידים
כי אני רק פוגעת בו \=
אה אוקיי אם זה ככה אז סבבה
פשוט אתם נשמעים מתאימים כאלה 😛
שיהיה לך בהצלחה עם המישהו האחר הזה😛😛
חחחח הכי מתאימים שיש צודקת...
והאחר חח זה נגמר \=
יהיה טוב😊
תודה..
בכייף שלי כפרונהה 😊
חחחח שיהיה רק טובבב מואהה
כריסס??
אני פשוט מאוהבת בךך!!
חחחח איזוו מותק😁
איזה גילוי אהבה יש פה!
אוההבת אותך ( :
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה חמודים אתם !
חחחחחחחחחחח
זוגגג פטוטים !
חאאאאאאאאאאאאאאאאאמודיםםם
אבל את הכיי הכיי חמודההההההה😊