נכון אתמול כתבתי שרבתי עם הידיד הכי טוב שלי חעחעח אז ראו ראו😊
נקווה שהוא ישתנה \ =
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 07:08) :
כשהולכים בדרך כלל נהוג להגיד להתראות...
- - -(PM 04:55) :
וואלההההה
אז למה לא אמרת?
- - -(PM 04:56) :
מאמי בחייאת לא כדאי שנריב על שטויות זה חזק מאיתנו :]
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 07:18) :
אהמ אהמ אולי כי לא אני הלכתי!!!!!!!!!!!
לא מחונך : (
ואני נעלבתי ממך קשות אתמול
- - - (PM 10:03) :
גמני נעלבתיי
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 10:04) :
אבל בכל זאת אני יותר
- - -(PM 10:04) :
אולי
- - - (PM 10:04) :
בגלל זה אמרתי שלא נריב על שטויותתת
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 10:05) :
זה לא שטויות נירררר אני רצינית!
זה מעליב אותי תגובות כאלה!
אחר כך אתה מתפלא למה אנלא מספרת לך שום דבר אבל תכלס מה הטעם?
אם אני מספרת לך כבר משו אז כנראה שזה לא מה שאני רוצה לשמוע "לכי תשני על האף"
ואנלא תוקפת אבל תבין זה מעללליב ואני לא צוחקת...לשם שינוי
- - - (PM 10:06) :
הא?אנ'לא אמרתי לכי תישני על האף על מה שסיפרת לי
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 10:06) :
אתה כן!
- - - (PM 10:06) :
אני לאא..על מה שדיברנו אחרי זה
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 10:06) :
טובבב
- - - (PM 10:09) :
יאללה כריסי את יודעת שאני אוהב אותך
אני מרגיש כאילו אנחנו נשואים כזה ובאמת שכואב לי שאת נעלבת אבל לא היה לך ממה באמת
- - - בסטאטוס בית"ר-קופנאהגן
תשאירו
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 10:09) :
חחח מילה שאני אוהבת אותך😊
- - - (PM 10:10) :
😊
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 10:11) :
איזה חאמודים אנחנו : )
- - - (PM 10:11) :
חעחעח נאכוון?
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 10:11) :
חופשי😊
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 10:11) :
חעחעחע
- - - (PM 10:12) :
רואה שלא צריך ללכת לטיפול זוגי???😊
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 10:14) :
חח אפשר להסתדר לבד אבל אבל אל תגיד לי לכי לישוני על האף😢





