למה הלב לא מוכן להפנים שהכול ניגמר?!
למהההה?!
למה אני לא מפסיקה לחשוב עליו?!
הרי הוא כבר לא מתעניין בי
הרי לא איכפת לו ממני
הוא לא אוהב אותי =[
אני לא חשובה לו! 😢
סתם פריקה =/
מאמי
ככה הלב :\
אני מרגישה כמוךך..
ואני מבינה אותך כלכך..
ללב קשה לקבל את זה
כי הוא התרגל
התרגל לחום לאהבה להכל
ועכשיו כל זה חסר לו
יהיה פסדר יפה שליי
אוהבת אותך
ככה זה אחרי שניגמר עם מישהו
ואת צריכה להיות חזקה ולנצח את זה לאט לאט
אוהבת אותך
את חזקה ואת תשכחי אותו..
גמני מרגישה כמוך מאמי
זה אמור לעבור...
עם הזמן...
בר:
הבעיה כאן שהוא אף פעם לא אהב אותי!!!
פשוט שיקר לייי תמידדד
וויתר עלינו
עליייי =/
ת' בובית שלייי
גמני אוהבת'ך
----
חופית:
אני עומדת להישבר כבר
נמאס לי לחייך, נמאס לי לצחוק
נמאס לי..
הרי זה לא נכון
מבפנים כבר כלום לא מעניין אותי!
רק הלב..
הלב לא מפנים
ת' בייבי שלי
גמני אוהבת'ך
מאמי הלב הוא לא מכונה
לוקח לו זמן להבין ולהפנים
קשה לו והוא לא מעקל ומבין
את הדברים מהר
תתני לו את הזמן שלו
בינתיים תהיי חזקה
תרימי את הראש ותלחמי
תמשיכי הלאה ותדעי שמה שטוב לך
זה מה שחשוב...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כריס:
ת' מותק
מקווה שיעבור וכמה שיותר מהר
נאפי:
כרגע אני לא יודעת מה טוב לי
כרגע כלום לא מעניין אותי
ת' בובי שלי
מאמי
את חייבת ליהיות חזקה
אל תראי לו שקשה לך
תחייכי תצחקי
תהני מהחיים
הזמן יעזור
לאט לאט הכל יסתדר
והלב יפנים
אוהבת המוןןן
טניה:
אבל כמה אפשר?
כמה עוד אני יכולה?
אני תמיד מחייכת וצוחקת
בתכל"ס סתם..!
הרי החיוכים האלה..
הצחוקים..
זה לא אמיתי
לא מגיע מהלב
גמני אוהבת'ך המוןןן
ת' בובי
בנאדם ששיקר לך
ואמר לך שהוא אוהבב אותך
והכל היה שקר
לא מגיע לו תאהבה שלך בכלל
וכמו שמורן אמרה
הלב הוא לא מכונה לוקח לו זמן
להתרגל ,להבין ,להפנים
אולי זה הכי טוב שככה אתם
אני בטוחה שאת תמצאי מישהו בהרבה יותר טוב ממנו
גם ככה הוא רק גרם לך לסבל
ואת יודעת את זה מצויין
הוא והחברים שלו!!
אוהבת אותך נסיכה שלי
QUOTE (koka15 @ 07/08/2007) בנאדם ששיקר לך
ואמר לך שהוא אוהבב אותך
והכל היה שקר
לא מגיע לו תאהבה שלך בכלל
וכמו שמורן אמרה
הלב הוא לא מכונה לוקח לו זמן
להתרגל ,להבין ,להפנים
אולי זה הכי טוב שככה אתם
אני בטוחה שאת תמצאי מישהו בהרבה יותר טוב ממנו
גם ככה הוא רק גרם לך לסבל
ואת יודעת את זה מצויין
הוא והחברים שלו!!
אוהבת אותך נסיכה שלי
ת' חיימשלי
גמני אוהבת'ך
גם כן החברים המפגרים שלו!!!
QUOTE (ילדונות_17 @ 07/08/2007) טניה:
אבל כמה אפשר?
כמה עוד אני יכולה?
אני תמיד מחייכת וצוחקת
בתכל"ס סתם..!
הרי החיוכים האלה..
הצחוקים..
זה לא אמיתי
לא מגיע מהלב
גמני אוהבת'ך המוןןן
ת' בובי
אוחח
אני מבינה אותך כל כך
מתי שהוא
מגיע תקופה
שמתחיל להמאס
מכל הזיוף הזה
אבל תחשבי חיובי
הרי הטוב חייב להגיע מתי שהוא
אולי הוא מתעכב
אבל הוא בדרך!
QUOTE (ילדונות_17 @ 07/08/2007) QUOTE (koka15 @ 07/08/2007) בנאדם ששיקר לך
ואמר לך שהוא אוהבב אותך
והכל היה שקר
לא מגיע לו תאהבה שלך בכלל
וכמו שמורן אמרה
הלב הוא לא מכונה לוקח לו זמן
להתרגל ,להבין ,להפנים
אולי זה הכי טוב שככה אתם
אני בטוחה שאת תמצאי מישהו בהרבה יותר טוב ממנו
גם ככה הוא רק גרם לך לסבל
ואת יודעת את זה מצויין
הוא והחברים שלו!!
אוהבת אותך נסיכה שלי
ת' חיימשלי
גמני אוהבת'ך
גם כן החברים המפגרים שלו!!!
בנאדם שמושפע מהחברים שלו
במקום להיות מושפע ממך מהחברה שלו
יש לו בעיה נוראית ..
לאט לאט את תשכחי אותו ..
והוא יצטער עוד על כל הכאב שהוא גורם לך
תיהיי בטוחה מאמי שלי
ואת החיוך המדהים שלך
את לא תורידי מהפנים
נכון שקשה
אבל אסור לך להישבר
תחשבי מה יהיה אחרי זה
וגם הוא יראה שהוא מצליח
הוא והחברים שלו מצליחים לישבור אותך
להפיל אותך
לרמוס אותך כמו שעשו עד עכשיו
הם חושבים שאת דף?
אז הם טועים תראי להם מי את באמת !
אסור לך להישבר!!
אוהבת אותך נסיכה שלי
QUOTE (טוניטה @ 07/08/2007) QUOTE (ילדונות_17 @ 07/08/2007) טניה:
אבל כמה אפשר?
כמה עוד אני יכולה?
אני תמיד מחייכת וצוחקת
בתכל"ס סתם..!
הרי החיוכים האלה..
הצחוקים..
זה לא אמיתי
לא מגיע מהלב
גמני אוהבת'ך המוןןן
ת' בובי
אוחח
אני מבינה אותך כל כך
מתי שהוא
מגיע תקופה
שמתחיל להמאס
מכל הזיוף הזה
אבל תחשבי חיובי
הרי הטוב חייב להגיע מתי שהוא
אולי הוא מתעכב
אבל הוא בדרך!
ת' מותק