QUOTE (koka15 @ 07/08/2007) QUOTE (ילדונות_17 @ 07/08/2007) QUOTE (koka15 @ 07/08/2007) בנאדם ששיקר לך
ואמר לך שהוא אוהבב אותך
והכל היה שקר
לא מגיע לו תאהבה שלך בכלל
וכמו שמורן אמרה
הלב הוא לא מכונה לוקח לו זמן
להתרגל ,להבין ,להפנים
אולי זה הכי טוב שככה אתם
אני בטוחה שאת תמצאי מישהו בהרבה יותר טוב ממנו
גם ככה הוא רק גרם לך לסבל
ואת יודעת את זה מצויין
הוא והחברים שלו!!
אוהבת אותך נסיכה שלי
ת' חיימשלי
גמני אוהבת'ך
גם כן החברים המפגרים שלו!!!
בנאדם שמושפע מהחברים שלו
במקום להיות מושפע ממך מהחברה שלו
יש לו בעיה נוראית ..
לאט לאט את תשכחי אותו ..
והוא יצטער עוד על כל הכאב שהוא גורם לך
תיהיי בטוחה מאמי שלי
ואת החיוך המדהים שלך
את לא תורידי מהפנים
נכון שקשה
אבל אסור לך להישבר
תחשבי מה יהיה אחרי זה
וגם הוא יראה שהוא מצליח
הוא והחברים שלו מצליחים לישבור אותך
להפיל אותך
לרמוס אותך כמו שעשו עד עכשיו
הם חושבים שאת דף?
אז הם טועים תראי להם מי את באמת !
אסור לך להישבר!!
אוהבת אותך נסיכה שלי
ת' מאמי שלי
גמני אוהבת'ך
אהובתי לא קראתי את התגובות האחרות אבל
אין מה לעשות
את חייבת לתת לעצמך את הזמן הזה לשכוח
הלב,תמיד ירגיש משהו
אבל תתני לעצמך להבין
שאין,הוא לא שלך,הוא שכח,
פנה לדרך אחרת
הוא כבר לא איתך
ועכשיו,קחי את עצמך בידיים
כמה שקשה לך
וזה בלתי-אפשרי
כמה שכואב לך
וזה בלתי-ניתן להמשך
את חייבת להבין
שזהו ,זה נגמר
תתחילי דף חדש
בלעדיו
בלי הכאב הזה שהוא גורם לך
בלי האהבה כלפיו
תנסי להבין
שהוא לא שווה אותך,כי הוא פשוט כל-כך הפסיד
את הילדה הכי מדהימה
עם השגעונות הכי מטורפים
הוא הפסיד אותך
את צריכה להבין
שאת שווה משהו הרבה,אבל הרבה יותר טוב!..
תביני
את מלכה!
והוא?..כלום!..
אוהבת אותך!
QUOTE (רגייי @ 07/08/2007) אהובתי לא קראתי את התגובות האחרות אבל
אין מה לעשות
את חייבת לתת לעצמך את הזמן הזה לשכוח
הלב,תמיד ירגיש משהו
אבל תתני לעצמך להבין
שאין,הוא לא שלך,הוא שכח,
פנה לדרך אחרת
הוא כבר לא איתך
ועכשיו,קחי את עצמך בידיים
כמה שקשה לך
וזה בלתי-אפשרי
כמה שכואב לך
וזה בלתי-ניתן להמשך
את חייבת להבין
שזהו ,זה נגמר
תתחילי דף חדש
בלעדיו
בלי הכאב הזה שהוא גורם לך
בלי האהבה כלפיו
תנסי להבין
שהוא לא שווה אותך,כי הוא פשוט כל-כך הפסיד
את הילדה הכי מדהימה
עם השגעונות הכי מטורפים
הוא הפסיד אותך
את צריכה להבין
שאת שווה משהו הרבה,אבל הרבה יותר טוב!..
תביני
את מלכה!
והוא?..כלום!..
אוהבת אותך!
ת' חיימשלי
גמני אוהבת'ך!
אוהבת אותך גם מאמי ותמיד פה בשבילך מאמי
אהובתי!?
יהיה בסדר!..
רק תני להכול זמן
תתני לעצמך את החופש לשכוח
אל תכנסי ותיהי כל היום עם המחשבות עליו!
אוהבת אותך מאמי שלי!
QUOTE (רגייי @ 07/08/2007) אהובתי לא קראתי את התגובות האחרות אבל
אין מה לעשות
את חייבת לתת לעצמך את הזמן הזה לשכוח
הלב,תמיד ירגיש משהו
אבל תתני לעצמך להבין
שאין,הוא לא שלך,הוא שכח,
פנה לדרך אחרת
הוא כבר לא איתך
ועכשיו,קחי את עצמך בידיים
כמה שקשה לך
וזה בלתי-אפשרי
כמה שכואב לך
וזה בלתי-ניתן להמשך
את חייבת להבין
שזהו ,זה נגמר
תתחילי דף חדש
בלעדיו
בלי הכאב הזה שהוא גורם לך
בלי האהבה כלפיו
תנסי להבין
שהוא לא שווה אותך,כי הוא פשוט כל-כך הפסיד
את הילדה הכי מדהימה
עם השגעונות הכי מטורפים
הוא הפסיד אותך
את צריכה להבין
שאת שווה משהו הרבה,אבל הרבה יותר טוב!..
תביני
את מלכה!
והוא?..כלום!..
אוהבת אותך!
תמיד פה בשבילך!!
רגינה:
ת' מושלמת שלייי
גמני אוהבת'ך נסיכה שלי!
----
מיכל:
ת' בובי שלי
גמני אוהבת'ך!
למה? כי זאת האכזבה
הכאב נרפא לאט לאט
חכי בסבלנות
ואחרי תגלי שהגלגל מסתובבב
רק שיהיה לך טוב מאמי