QUOTE (limaori @ 08/08/2007) מאמי אם היא פוגעת בך ככה
את צריכה לסיים את זה
אבל לא בריב
סיימי יפה וזהו
תמשיכי הלאה
היא לא החברה היחידה שלך😊
אוהבת אותךך😊
😉