זוכרים שסיפרתי לכם על החברה שהיא לא חברה..החרא הזאת
שאמרה שהיא תבוא ולא באה ומבריזה כל הזמן
בקיצורר..מקודם היא נכנסה לאייסי
ואמרה לי שהיא ממש מצטערת שלא דיברה ולא באה כי אחותה היתה מאושפזת,היא שברה ת'יד ולא היה לה זמן לכלום..וכשהייתה מתחברת היא הייתה נכנסת לכמה דקות ויוצאת והיא שברה תיד יום ראשון..
טוב עכשיו רק שמתי לב שהיא שברה יום ראשון ת'יד..שהיא בכלל הייתה צריכה לבוא יום שבת
ועוד משו..כשהיא כתבה לי את זה היא הייתה אצל חבר שלה..אז לחבר שלה היא יכולה ללכת..!?
זה כזה מעצצצצבבבןן..!!
עוד היא כותבת והיא מצטערת..כאילו מה את מפגרתת..היית צריכה לבוא יום שבת..מה את אומרת על יום ראשון.?!?!?
אוףף!!
סתם פריקה קטנההה://
אולי תדברי איתה ותגידי לה כל מה שכתבת פה?
QUOTE (koka15 @ 07/08/2007) תגידי לה את זה מאמיייי
מסכימה איתה מאמי
אינלי מה לדבריתה..!
הנה עכשיו היא מחוברת איזה חצי שעה..לא טורחת לכתוב לא כלוםם..!!!!
את חייבת לדבר איתה מאמי
אין פיתרון או ברירה אחרת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 07/08/2007) את חייבת לדבר איתה מאמי
אין פיתרון או ברירה אחרת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
!!
אתן חברות תגידי לה שאת חושבת שזה לא בסדר ואם יש לה משהו שמציק או משהו כזה שתגיד וזהו
QUOTE (נאפי @ 07/08/2007) את חייבת לדבר איתה מאמי
אין פיתרון או ברירה אחרת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איתה
מאמי
תדברי איזה
זה יכול לעזור
מואהה
הנה ניסיתי..כתבתי לה..
אפילו לא הגיבה לי..והיא הייתה על המחשב אני מכירה אותה..
מאמי אם היא פוגעת בך ככה
את צריכה לסיים את זה
אבל לא בריב
סיימי יפה וזהו
תמשיכי הלאה
היא לא החברה היחידה שלך😊
אוהבת אותךך😊
זה לאא נושא לשיחה באייסי לפי דעתי..!
תתקשרי אלייה ותקבעי איתה..!
גם אםם את רוצה לסיים את כל החברות הזו איתה..
עדיף שזה יהיה פנים מול פנים..
תגידי לה כל מה שאת מרגישה..
כל מה שכתבת פה..
ותראי אייך היא מגיבה.!
אינלי מה להתקשר אליה..!
אם היא הייתה כ"כ רוצה היא הייתה מתקשרת ומתאמצת!
לא ככה..!?
לי נמאס כבר לרדוףף..חלאסס..
היא סתם מנסה לתרץ לך תרוצים בשביל שלא תכעסי על זה שהיא לא בא אלייך
כנראה י לה דברים אחרים לעשות והיא עסוקה ושהיא פנויה היא מעדיפה להפגש עם החבר
מה שהכי חרא שיש!
אין על חברות ואסור לשכוח אותן אף פעם!גם אם יש לך חבר שאת חולה לו על התחת!