"לפעמים צריך לדעת לוותר על אנשים
לא בגלל שאתה לא אוהב אותם
אלא בגלל שהם מזמן ויתרו עלייך..."
ואואוא קראתי את זה
וזה עשה לי כ"כ בוום
שוב נכנסתי לזה 😢
נקווה שיעבור מהר!!
עד אז , נשב בשקט
ואי מיכלי..:|
סליחה שהמשפט שלי גרם לך
להיות עצובי כל-כך..:|
מצטערת מאמי
אל תגרמי לעצמך
להיכנס למצב רע
בבקשה
לא אוהבת שאת עצובה
פשוט צריך להפנים
שאותם אנשים שוויתרו עלינו
לא שווים אותנו בגרוש!..
הם המפסידנים העיקרים!
אוהבת אותך
מסכימה עם רגינה.
אנשים שפוגעים בך ..
לא שווים אותך
ואנשים שויתרו עלייך , לא שווים עוד יותר
QUOTE (koka15 @ 07/08/2007) מסכימה עם רגינה.
אנשים שפוגעים בך ..
לא שווים אותך
ואנשים שויתרו עלייך , לא שווים עוד יותר
לא ליהיות עצוביי😢
מיכלו'ש מקסימה שלי
אל תהיי עצובה
מי שווייתר עלייך
פשוט לא שווה אותך
את כזאת מיוחדת
לא חסרים אנשים שיעריכו
את החברות והאהבה שלך
את פשוט מלאכית אני אוהבת
אותך הכי בעולם נסיכה שלי
הלוואי שיהיה לך רק טוב
את כזאת מקסימה
שכואב לי לראות שככה עצוב לך
הכל יסתדר מבטיחה לך
אוהבת אותך הכי בעולם נסיכה שלי
מואהה תמיד פה בשבילך אל תשכחי את זה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מכירה את המשפט הזה..:\
וואלה נכון..
QUOTE (koka15 @ 07/08/2007) מסכימה עם רגינה.
אנשים שפוגעים בך ..
לא שווים אותך
ואנשים שויתרו עלייך , לא שווים עוד יותר
אוהבת
😢
גם עליי וויתרו אפשר להגיד
נקים קהילה?
אם אנשים וויתרו עליך..אז אין לך מה להשאר תקועה ולהיות עצובה..הם סך הכל לא שווים אותך
למה מה קרה שתהיי עצובה בגללם והם בכלל מזמן וויתרו עלייך?!
אני רק לא מזמן הבנתי את זה..והייתי עצובהה והכל..והבנתייי..
שכןן..אני בחורה מדהימה וכל מי שיהיה איתי יהיה הכי מאושר בעולם..ומי שלא טוב לו..שילך סך הכל הוא מפסיד..!(ואני לא שחצניתת חח)
תחשבי על זה..אינלך מה להיות עצובה..ואני בטוחה שאת בחורה מדהימה!!
אוהבתתתת 😘
רגינה - זה בססדר מאמי שלי זה לא בגללך!
פשוט רק המשפט עשה לי משהו אבל את בכלל לא הגורמת
זה משהו שישוב אצלי בלב!
בר- תודה מאמי , אבל לפעמיים קשה להמשיך , זה פוגע , זה משהו חזק
טניה- אני מנסה הכי שאני יכולה תאמיני לי , אהיה טוב בסופו של דבר [= אוהבת
מורני יפה שלי- זה יעבור , סתם נכנס בי שוב עכשיו ותודה מההממת שלי
אוהבת אותך!!
הודיה- אוהבת תודה מתוקה
אורטל- כן משפט חזק שיש לו הרבה משמעות עבורי
חופית- כמו שכבר אמרתי לפעמיים זה קשה מדי זה משהו שיושב לי בלב
אוהבת
כריס- קשה עם זה שאת אוהבת אותו מוותר , נקים קהילה , רוצה להצטרף ?
סתם לא מתוקה אסור לתת לזה לקרות אנחנו חייבות להשיאר עם חיוך
זה פתאום נכנס בי אני מקווה שזה יעבור מהר!
עדידו'ש- אני יודעת שמי שוויתר לא שווה אותך , אבל זה כואב כי אותו ממשיכה לאוהב
למרות שאת מנסה שלא
נתן לזמן לעשות את שלו
אווהבת אותך!
תווודה בנות!!
3>
אויי...המשפט הזה כ"כ מתאים לי..!
"קשה לוותר על מישהו שאוהבים, אבל יותר קשה לסבול בגללו" !
מאמי.
יהיה בסדר !
תהיי חזקה..
מי שוויתר עלייך..כנראה לא שווה..!
אוהבתתתתתת !
לא יודעת מה יש
פתאום שוב הכל נכנס בי
כל מה שיש לי בראש זה הוא
הלוואי והוא היה מבין אותי
הלוואי הלווואי!!!
😢
QUOTE (--בובית--10 @ 08/08/2007) לא יודעת מה יש
פתאום שוב הכל נכנס בי
כל מה שיש לי בראש זה הוא
הלוואי והוא היה מבין אותי
הלוואי הלווואי!!!
😢
לא מבין..
יאלה איתו
לא שווה בכלל!..
מאמי תביני
אם הוא ככה אלייך
למה את עדין אוהבת אותו?.
את חייבת לעשות משהו עם זה
כואב לי לראות אותך ככה!
את חייבת להתגבר!
אוהבת אותך מללאא
מוואה3>