QUOTE (רגייי @ 08/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 08/08/2007) לא יודעת מה יש
פתאום שוב הכל נכנס בי
כל מה שיש לי בראש זה הוא
הלוואי והוא היה מבין אותי
הלוואי הלווואי!!!
😢
לא מבין..
יאלה איתו
לא שווה בכלל!..
מאמי תביני
אם הוא ככה אלייך
למה את עדין אוהבת אותו?.
את חייבת לעשות משהו עם זה
כואב לי לראות אותך ככה!
את חייבת להתגבר!
אוהבת אותך מללאא
מוואה3>
אני מ נ ס ה !
אבל זה קורה שזה נכנס בי שוב
תקופות כאלה!!!
שהייתי רוצה אותו איתי קרוב אלי
שהיה מבין אותי שאני אותו
למה הכל כ"כ היה צריך להיות קשה!
למהה? אהההההה? למה אהההההה?
אני אוהבת אותך!!!!
ולא אכפת לי שתראה את זה
לא אכפת לי!!!!!
למרות שאתה בכלל בקושי פה!!!





