משעמםםםםם לי טיליםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!
אין לי מה לעשות ! אין אין אין אין
רק להיות פההה וגם פה יבש
חברה שליי ישנהה ביום ערה בלילהה אין סיכוי אני רואה אותההה
איזההה חראא זהה
זה בזבוז זמן .....כל הלילה היא לא ישנה לא עשתה כלוום עד 12 בצהריים
וב12 החליטטה לישוון וזה מזיין את כל היום
אז השעות האלה שהיא נשארה ערה בלילה יכולים לבווא במקוום
השעות שינה שללה ביוםם ואני יכוול לראות אותה....
אבל אין חושבים :/ לא עושים חושבים....
כל החבריםםםם עובדייםםם חלקםםם בנופשיםם שוניםםם ואני מתחרפן
פה בביתת !!
אני אחרי עבוודה ההגעתי בשלווש ואין סיכוויי אני הולך לישוון כי אני לא עייף
והמנהל אירועים שלי משגעע אותי בטלפפוןן רוצה שאני אבוא לעבווד
ואני מסנן אותוו....
וההורים נוסעיםםם ולא יהיה לי מה לעשות פה לבד בביתתתת רק להתחרפןןן
....
והמכולת ססגורה שככה אי אפשרר לטחוןן דברייםםם
אז מה נשאר לעשוות ??
להשתגעע :/
כמוני כמוך..!!!!!
משעמממממממממממממממממםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם !!!
והתפטרתייייייייי....כל היום יושבת בבית ומתחרפנתתתתתתתת....
חבר שליייייייייי כמ חברה שלך..רק ששלי ער בלילה..ועובד ביום..
לא יוצא לי בכלל לראות אותו.............!!!!!
מה עושים ?!!?!?!??!?
שאת לא רואה את חבר שללך ,
נכוון שזה מחרפן , מעצבן , מבאס , וגוורם לעצבייים ביחדד עם הכל ??
נכון משעמם גם לי בעעעעעעעעעעעעעעע 😯
אבל במקום שלא יהיה משעמם כול כך אז אני משתגעת..
חחח הכי כיף להשתגע😁
גם אני משתעממתתת
ולי אין חבר😢
אז אני תמיד לבד😢
ואין כבר מה לעשותתת:-!
עדיףףףף ככה תאמיני ליי^^
אני כבר משתגע וזה לא הכיי כיףףף
משעמםם לי ואני מתגעגע לחברה שלליי ואני שוורף זמן סתם סתם סתם .
קקקקקקמממממתתתתתתייייייי 😊
QUOTE (-שחרווניי- @ 07/08/2007) קקקקקקמממממתתתתתתייייייי 😊
חחחחחחח בוקר טוב 😉
QUOTE (לוחם_אור @ 07/08/2007) שאת לא רואה את חבר שללך ,
נכוון שזה מחרפן , מעצבן , מבאס , וגוורם לעצבייים ביחדד עם הכל ??
נכוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן מאודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד !!!
😠 😠 😠
תאכל כל מה שיש בבית
תדבר עם החברה על זה
תראה סרט טלוויזיה או משהו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אכן משעמם, נורא מבאס .......
שלא תגידוו אני לא עושה כלום כל היום
אין מה לעשות אני לא איזה פדלאה
כל היום רגל על רגל
אני עוובד אאני הכלל אבל
בצהרים ככה אני משתעמםם אחושרמוטה !!
אני יושב פה ממול המחשבב סופרר את הנקודות
שיש על המסך !!
כמוננננייי !!
חבר שלי לא בבית נסע לדודים שלו לכמה ימים וגם שבוע הבא נראלי זה יהיה ככה
אם יהיה מקום לישון אז אני הלך איתו אבל לא נראלי
בקיצוווורררררררררררר
כל היום אני סופרת ת'דקותת ואאוופפ משעממםם ללי
אני גם עושה בייביסיטר כמה שעות טובותת אבל אז חוזרת ושוב משעממםםם
אין מהה לעשותת חבל על הימים האלהה בזבוז של זמןןן
אחחח איזה חופש משעממם אלוהים וכמה זמן הוא נמרחחחח..
בכלל חשבתי שאת החופש שלי לפני הצבא א ני אנצל כמו שצריך..
אבל זה תמיד דיבורים כמו חול ואין מה לאכול..
לא נורא עשיתי כמה דברים..נקווה שנצא לסלקום ווליום.
חח ואתה?!אל תתבאס..
דבר איתה על זה ויהיה פ'סדר..
מה היא עושה בללה?במחשב?
אם כן אז מצבה גרוע=\