QUOTE (טטווטטייתת @ 07/08/2007) כמוני כמוך..!!!!!
משעמממממממממממממממממםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם !!!
והתפטרתייייייייי....כל היום יושבת בבית ומתחרפנתתתתתתתת....
חבר שליייייייייי כמ חברה שלך..רק ששלי ער בלילה..ועובד ביום..
לא יוצא לי בכלל לראות אותו.............!!!!!
מה עושים ?!!?!?!??!?
טוטיתת
גם חבר שלי ככה
לא ראיתי אותו כבר מיום חמישי!
5 ימיםםםםםם!!!!
אני מתפגרתתתת
דיייי אני מתחרפנתתת
בואו נתחרפן ביחד חחחחחחחחחח
אורטטטטלל אני את שלי לא ראיתי מיום שבת..
ויום ראשון אני יהיה באילת..שבוע לא לראות אותו..
ואנחנו קצת בכאסח..
והוא בכלל לא אכפת לו 😢
בקיצורררררררררררררררררר...התחרפנתיייייייייייייי כמוך חעחעחעחע...
חחחח אז תדבר אם חבר שלךךך ותגיד לך שתהפוך את סדר השעות
ובכלל שההורים שלך נוסעים תיהיו ביחד... :]
ותאכל את כל הבית חחח
אני מבין את כולכם :/
צר לי לשמוע על השיעמוםם שללכם אבל גםם אני ככה
QUOTE (טטווטטייתת @ 07/08/2007) אורטטטטלל אני את שלי לא ראיתי מיום שבת..
ויום ראשון אני יהיה באילת..שבוע לא לראות אותו..
ואנחנו קצת בכאסח..
והוא בכלל לא אכפת לו 😢
בקיצורררררררררררררררררר...התחרפנתיייייייייייייי כמוך חעחעחעחע...
אכפתתת לוו
הוא פשוט לא מראה את זההה
אגווו
חחחח
QUOTE (OrtalBe @ 08/08/2007) QUOTE (טטווטטייתת @ 07/08/2007) אורטטטטלל אני את שלי לא ראיתי מיום שבת..
ויום ראשון אני יהיה באילת..שבוע לא לראות אותו..
ואנחנו קצת בכאסח..
והוא בכלל לא אכפת לו 😢
בקיצורררררררררררררררררר...התחרפנתיייייייייייייי כמוך חעחעחעחע...
אכפתתת לוו
הוא פשוט לא מראה את זההה
אגווו
חחחח
חחח יכול להיות.....
לא נורא יהיה טוב מאמוש 😊
QUOTE (טטווטטייתת @ 08/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 08/08/2007) QUOTE (טטווטטייתת @ 07/08/2007) אורטטטטלל אני את שלי לא ראיתי מיום שבת..
ויום ראשון אני יהיה באילת..שבוע לא לראות אותו..
ואנחנו קצת בכאסח..
והוא בכלל לא אכפת לו 😢
בקיצורררררררררררררררררר...התחרפנתיייייייייייייי כמוך חעחעחעחע...
אכפתתת לוו
הוא פשוט לא מראה את זההה
אגווו
חחחח
חחח יכול להיות.....
לא נורא יהיה טוב מאמוש 😊
ברור יהיה טוב...
הממ..יש כזה שיא.."יהיה טובבב יהיה טוב כןןןן"..
נכון?
חח
^^ חחחחחחחחחחחחחח לא יודעתתתת ...אבל יכול להיות חעחעחעחחע