את מלצרית?
אבל את רבע עוףף ( חחחחחחחחחחח 😁 )
אייייייייייייייי תזהרי שבטעות לא יאכלו אותך 😛
שיהיה לך רק בהצלחה העבודההההה
ולך בטוח יתנו טיפים 😛
אוהבת אותךךךך
QUOTE (limaori @ 07/08/2007) את מלצרית?
אבל את רבע עוףף ( חחחחחחחחחחח 😁 )
אייייייייייייייי תזהרי שבטעות לא יאכלו אותך 😛
שיהיה לך רק בהצלחה העבודההההה
ולך בטוח יתנו טיפים 😛
אוהבת אותךךךך
חחחחחחחח כפרלעךי אני דיילת לפעמים מלצרית 😊 (פרוטקציה)
הנהנה
אוהבת אוווווווווווווווווווווותך