וווווווווווווווווווווווווווווא בוקר טוב לכולם חחח בשבילי בוקר..
לכם צהרים :] :]
אמאלה איזה רעבה אני ואני אוכלת רק שטויות כי אמא ואבא לא פה
ואין אוכל כמו שצריך חחח אין לי כוח להתחיל להכין... !
אבל נחכה עוד שעתיים נאכל בעבודה של אחי..
וומשם שוב לעבוווווודה 😢 נישבר לי הגב כבר.. אבל צריך כסף אין מה לעשות..
קיצר איזה כיף כל יום יוםי וים יוםי יום לישון עם אהווווווווווווווובי😛 תענוג..
ועוד משהו,
ברי יפה שלי מתגעגעת המון
ותדעי שלא משנה איזה תקופה תעברי את תמיד בראש שלי
ותביני שיהיה טוב ! לא יהיה רע לנצח
החיים מנסים אותך ומנסים להכשיל אבל את תעברי הכל!
אוהבת מלא...............
נאפווווש שלי הייתי חייבת חחחח יש לך חתימה מהממת!!!!!
ובננות שלי תזכרו תמיד שאם רע זה לא לנצח זה עובר..
אנחנו פשוט נבחנים הרבה בחיים ועוברים ומנסים הכל כדי לדעת מטעויות
אל תיהיו עצובות אף אחת מכם אוהבת ותמיד כאן חופיתיתיתיתי ... 😊 😊 😊
מסכימהה איתך בהכלל חופיתיייי..
תמיד צריך לצפות לטוב 😊
שמחה שטוב לך...
ד"א..איפה את עובדת חיימשליי???
QUOTE (טטווטטייתת @ 07/08/2007) מסכימהה איתך בהכלל חופיתיייי..
תמיד צריך לצפות לטוב 😊
שמחה שטוב לך...
ד"א..איפה את עובדת חיימשליי???
אני יודעת שאני צודקקקקקקקקת 😠
חעחעח אוהבת אותך דברי איתי באיסי [כנסי לאייייסי]
ואני עובדת בהיייינומה
חחחחחחחחחחחח קרועה 😂
צהריים טובים 😛
חחחחחחח תאכליייי משהו טעים אבל חח סתם 😯 😛
יא בעבודה העיקר תרוויחי כסף חחח תהני 😯 😛
והיום גם תהני עם חברך. 😁
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
ואת צודקת(: 😊
ואת מדהימה אין מילה נוספת יותר זהו... 😊
אוהבת אותך חופיתיתיתיתיתי.
QUOTE (lipaz-sol @ 07/08/2007) חחחחחחחחחחחח קרועה 😂
צהריים טובים 😛
חחחחחחח תאכליייי משהו טעים אבל חח סתם 😯 😛
יא בעבודה העיקר תרוויחי כסף חחח תהני 😯 😛
והיום גם תהני עם חברך. 😁
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
ואת צודקת(: 😊
ואת מדהימה אין מילה נוספת יותר זהו... 😊
אוהבת אותך חופיתיתיתיתיתי.
חחח כפרעליך
אוהבת אותתך יפה שלי
והמון תודה בובה אחת
לאביו יויויויוווווווווווווווווווווווווווווווו:]
מדהימה 😊
QUOTE (lipaz-sol @ 07/08/2007) חחחחחחחחחחחח קרועה 😂
צהריים טובים 😛
חחחחחחח תאכליייי משהו טעים אבל חח סתם 😯 😛
יא בעבודה העיקר תרוויחי כסף חחח תהני 😯 😛
והיום גם תהני עם חברך. 😁
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
ואת צודקת(: 😊
ואת מדהימה אין מילה נוספת יותר זהו... 😊
אוהבת אותך חופיתיתיתיתיתי.
אוהבתתת
חופיתי
בלי שטויות לאכול,נו נו נו לך 😠
חח סתם סתם מאמי
העיקר שיהיה לך חיוך על הפנים
והאושר יהיה תמיד על פנייך
העבודה?.עוד קצת מאמי
החופש מסתיים עוד מעט
תחשבי על הכסף שאחרי.. 😊
שיהיה לך יום מדהים
אוהבת אותך
אהבה מושלמת שלייייי
בווקר טוב לךך , אבל גם לי .. חח(:
אני כ"כ שמחה שאת מאושרת 55
שתמיד תיהיי מאושרת
מגיע לך :]
גמני אוהבת אותך כ"כ
ואת תמיד בראש שלי
לא משנה מהתקופות וכל החרא הזה
את תמיד במקום ראשון בובי (:
אני כ"כ מתגעגעת אלייך
עאעאערקעאעע ..
מחר אני יתקשר אלייך בבוקר
כי רק לפני איזה שעה קמתי וראיתי
את מה שרשמת :] אוהבת אותך נסיכה שלי
QUOTE (koka15 @ 07/08/2007) אהבה מושלמת שלייייי
בווקר טוב לךך , אבל גם לי .. חח(:
אני כ"כ שמחה שאת מאושרת 55
שתמיד תיהיי מאושרת
מגיע לך :]
גמני אוהבת אותך כ"כ
ואת תמיד בראש שלי
לא משנה מהתקופות וכל החרא הזה
את תמיד במקום ראשון בובי (:
אני כ"כ מתגעגעת אלייך
עאעאערקעאעע ..
מחר אני יתקשר אלייך בבוקר
כי רק לפני איזה שעה קמתי וראיתי
את מה שרשמת :] אוהבת אותך נסיכה שלי
גם אני אותך יפה שליייייייייייייייייייי
מוווווווווווווווווואה
טהטהטהטה..
דברי איתי מחר כבר כי אני
עוד מעט הולכת לעבודה של אחי ומשם לעבודה שלי לאביו תמיד!
QUOTE (hofit189 @ 07/08/2007) QUOTE (koka15 @ 07/08/2007) אהבה מושלמת שלייייי
בווקר טוב לךך , אבל גם לי .. חח(:
אני כ"כ שמחה שאת מאושרת 55
שתמיד תיהיי מאושרת
מגיע לך :]
גמני אוהבת אותך כ"כ
ואת תמיד בראש שלי
לא משנה מהתקופות וכל החרא הזה
את תמיד במקום ראשון בובי (:
אני כ"כ מתגעגעת אלייך
עאעאערקעאעע ..
מחר אני יתקשר אלייך בבוקר
כי רק לפני איזה שעה קמתי וראיתי
את מה שרשמת :] אוהבת אותך נסיכה שלי
גם אני אותך יפה שליייייייייייייייייייי
מוווווווווווווווווואה
טהטהטהטה..
דברי איתי מחר כבר כי אני
עוד מעט הולכת לעבודה של אחי ומשם לעבודה שלי לאביו תמיד!
איןן בעיות אהבה שליי
מחר אני יתקשר אלייך כבר ..
ככה ב9 ומשהו !!
אווהבת אותך נסיכה יפה שלי
ואני מתגעגעת אלייך כ"כ
תעשי לך פרוסה טעימה או משהו מאמי
ולבריאות העיקר את אוכלת
תהני בעבודה עד כמה שאפשר
תודה נסיכה הכינו לי אותה פה באתר😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 07/08/2007) תעשי לך פרוסה טעימה או משהו מאמי
ולבריאות העיקר את אוכלת
תהני בעבודה עד כמה שאפשר
תודה נסיכה הכינו לי אותה פה באתר😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בכיף יפתי :]
אוהבת אותך..
וכן אכלתי נוטלה 😛
טוב ברי שלי אאוהבת אותך נסיכה שלי
ת' מושלמת שליייי 😊
אוהבת'ךךךך בייבייי!!
QUOTE (ילדונות_17 @ 07/08/2007) ת' מושלמת שליייי 😊
אוהבת'ךךךך בייבייי!!
לאביו בובובובוההההההההההה 😛
QUOTE (hofit189 @ 07/08/2007) QUOTE (נאפי @ 07/08/2007) תעשי לך פרוסה טעימה או משהו מאמי
ולבריאות העיקר את אוכלת
תהני בעבודה עד כמה שאפשר
תודה נסיכה הכינו לי אותה פה באתר😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בכיף יפתי :]
אוהבת אותך..
וכן אכלתי נוטלה 😛
טוב ברי שלי אאוהבת אותך נסיכה שלי
נוטלה זה גוווווודד שמנמנה שלללי
אוהבת אותךךךך