יפה שלי מה קרה לא הבנתי ממש?
אוהבת אותך דברי איתי
QUOTE (hofit189 @ 07/08/2007) יפה שלי מה קרה לא הבנתי ממש?
אוהבת אותך דברי איתי
רבנו חופיתוש..בגלל משו מטומטם..הוא התעצבן ואמר לי שהוא לא יכול יותר עם הריבים האלה ושלא נדבר כמה ימים עד יום שישי..
תודה יפות שלי אוהבת אתכן..אני רק מקווה עכשיו לא להישבר אני מעסיקה את עצמי בכל דבר אפשרי..מחר אני אלך לעבודה של אמא שלי לעבוד שם קצת..אני רק מקווה שאני אחסר לו ושהוא יתקשר או משהו..אני ממש עצובה מהקטע הזה הפחד הכי גדול שלי זה שלא יהיה לו אכפת..שהוא יעביר את הימים האלה בלי לדעת מה קורה איתי ואיפה אני..הוא לא הקשיב לי בפעמים אחרות שאמרתי לו שנתרחק בגלל קטע כזה..אני מקווה שיהיה בסדר..תעזרו לי להיות חזקה 😢