פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש למה יש לי הרגשה כזאת?...

למה יש לי הרגשה כזאת?

✍️ מאוכזבת 📅 07/08/2007 11:26 👁️ 376 צפיות 💬 17 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
אני יודעת שהוא צודק..יש משהו במה שהוא אומר..אבל למה אני מרגישה כאילו זו הדחייה הכי גדולה של החיים שלי?..למה אני מרגישה כל כך רע עם זה?..אין לי מצברוח לכלום אני רק בבאסות מהבוקר.. 😢

באסה לי.. 😢

*פריקה*
סופה
מאמי שלי?.
אולי לא הבנת נכון?..

תנסי לדבר קודם
במקום להיות בבאסה

רק אל תיהי עצובה
סתם יהרוס אותך!..

אם באמת רע לך,תנסי לשנות את ה רע שאת מרגישה מאמי
ותעלי את מצב הרוח

אוהבת 3>
הגבתי לך באשכול הקודם מאמי
תנסי אולי לראות את הטוב במה שהוא ניסה להגיד
באמת אני לא חושבת שזה היה בכוונה רעה
וחוצמזה אל תקחי את זה קשה מאממי זה לא נעים זה הרגשה חרא אבל תחשבי למה הוא אמר את זה
הוא רצה לשמור על הכבוד שלך
אין הרבה חברים כאלה שעושים את זה
באמת מאמי
צאי מהבאסה ותני חיוךך !
QUOTE (מאוכזבת @ 07/08/2007) אני יודעת שהוא צודק..יש משהו במה שהוא אומר..אבל למה אני מרגישה כאילו זו הדחייה הכי גדולה של החיים שלי?..למה אני מרגישה כל כך רע עם זה?..אין לי מצברוח לכלום אני רק בבאסות מהבוקר.. 😢

באסה לי.. 😢

*פריקה*
סופה מאמי מה הוא אמר לך? 😊
הוא סרב לך למשהו שבקשת?
עכשיו הוא אומר לי שנמאס לו לריב ושניקח הפסקה מהדיבורים כדי שלא נמשיך לריב ונדבר ביום שישי..בפעמים אחרות לא הסכמתי לזה אבל הפעם אני אראה לו מזה..הוא יבין מזה להיות בלעדיי תעזרו לי להיות חזקה ולא לדבר איתו עד אז אני מתחננת אני מפחדת לא להצליח...
וואלה אם זה מה שהוא רוצה תראי לו שאת יכולה לעמוד בזה
תראי איך הוא יבוא אלייך כמו טאטטלה
ואם הוא לא יבוא הוא ירגיש מזה להיות בלעדייך
סופה
תחשבי על זה פחות!..
תנסי לא לחשוב באמת על מה שקרה

תראי לו מה זה,
תיהי החלטית!
בלי פשרות!

ובאמת אנחנו כאן כדי לתמוך והכול!
מאמי את חייבת להיות חזקה!

ולא להיות עצובה
אולי זה אפילו טוב לקשר שלכם עכשיו
לראות מה קורה והכול

תנסי להיות חזקה
אל תוותרי מאמי
מאמי את צריכה לדבר איתו שוב
אני בטוחה שאתם תגיעו להבנה ולהסכמה
הכל יסתדר אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא תמיד אפשר לפתור את הכל..אני רק צריכה אתכן שתעזרו לי לעמוד בזה..הפעם הוא באמת יבין מה אני בלעדיו..זהו אין יותר סופה הטובה..אמרתי שאני משתנה..עכשיו שירגיש את זה על הבשר שלו אני לא זבל של אף אחד אם הוא לא רוצה שנדבר עד יום שישי שיתפוצץ..שלא ידע איפה אני ומה קורה איתי


אני רק מקווה שאהיה חסרה לו 😢 הפחד הכי גדול שלי אם אגלה שזה לא מזיז לו
סופה
תחשבי כרגע על זה כמה שפחות
תתעסקי בדברים אחרים
תצאי עם חברות
תעשי משהו שכייף לך

ותיהי החלטית
אל תתני לו לראות שאת סובלת מאמי

אוהבת אותך
גמני אוהבת אותך מאמי שליי..

מקווה להיות חזקה..הפעם הוא יראה די נמאס לי להיות בשנייה אחת שבורה לרסיסים ובשנייה אחריה להרגיש חזקה בדיוק לכמה דקות..אין לי כבר כוח..אם לא היינו ביחד מזמן הייתי נעלמת.
הגעתי למצב שכבר אין לי דמעות..נשבעת לכם..אין לי כבר..אני עצבנית מהבוקר..החיים הורודים שלי התהפכו לגמרי..אני לא יודעת איך להמשיך מה לעשות..מפחדת לא להחזיק מעמד..מורני אמרה לי שזה לא פייר כי שנינו נסבול..אין ברירה זה הגורל שלי כנראה..בכל טיפה של אושר יש דלי של בכי..

למה זה ככה??..איך אני אחזיק מעמד בלי לדעת מה קורה איתו?..אוף אני כל כך מפחדת 😢
סופה
אני לא אוהבת לראות אותך כל-כך עצובה
די מאמי

את כן חזקה
רק תחשבי
עד כמה הוא יסבול בלעדייך,כמה קשה לו יהיה בלעדיך
די
למה לבכות בגלל זה,זה לא שווה את זה מאמי
נכון קשה לך להיות פ תאום בלעדיו,בלי שהוא יהיה לצידך
אבל זה לא אומר שפתאום
את צריכה לוותר בגללו על הכול
כמו האושר שלך,השמחה שלך,החיוך שלך
זאת הטעות הכי גדולה שלך
לוותר בשבילו על הכול
די,מאמי
צאי מזה
כמה שאת אוהבת והכול,
את תראי שהכול יסתדר בסוף
אהבה של 11 חודשים לא נגמרת ככה
הוא עוד יצטער על זה מאמי

תיהי חזקה
אוהבת אותך
יהיה בסדר מאמי ! אם הוא רוצה ככה אז תני לו .. ואת תהיי חזקה כי את כזאת !
ואת תראי שתהיי חסרה לו והוא יתקשר .. קחי אוויר , שתי משהו קר ויהיה טוב !

אוהבתתתתתתתתתת אותך ,
אור 3>
QUOTE (רגייי @ 07/08/2007) סופה
אני לא אוהבת לראות אותך כל-כך עצובה
די מאמי

את כן חזקה
רק תחשבי
עד כמה הוא יסבול בלעדייך,כמה קשה לו יהיה בלעדיך
די
למה לבכות בגלל זה,זה לא שווה את זה מאמי
נכון קשה לך להיות פ תאום בלעדיו,בלי שהוא יהיה לצידך
אבל זה לא אומר שפתאום
את צריכה לוותר בגללו על הכול
כמו האושר שלך,השמחה שלך,החיוך שלך
זאת הטעות הכי גדולה שלך
לוותר בשבילו על הכול
די,מאמי
צאי מזה
כמה שאת אוהבת והכול,
את תראי שהכול יסתדר בסוף
אהבה של 11 חודשים לא נגמרת ככה
הוא עוד יצטער על זה מאמי

תיהי חזקה
אוהבת אותך
אוהבת מלאאא
תמיד כאן ובמסן -> hody.a@hotmail.com בשבילך!
יהיה בסדר בלי עין הרע 5555
אל תפחדי
מה שצריך לקרות יקרה

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך