מכירה את ההרגשה טוב מאוד
אבל הזכרונות בדרך כלל
כל-כך כואבים לעצרי
הלוואי ובאמת יכולתי להחזיר את הזמן לאחור
ופשוט..
לא משנה
אני מבינה כריס
ואני מחפשת את הריח של הבושם הזה כבר שנה
לפמעים נתקלת
קורה הרבה
במקרה אתמול ברכבת עברה לידי מישהי עם איזה בושם(שכחתי תשם) וכשהייתי בת 12 הייתי חורשת אליו ליציאות
מזדהה לגמרי.
זה קרה לי כל כך הרבה פעמיםםםם :/
ריחות של בשמים בעיקר..
מזכירים לי תקופה מסוימת או בן אדם מסוים...
זה נעים להרגיש את זה.. אבל מצד שני זה גם תמיד עושה לי צביטה כזאת בלב.
גם קורה לי הרבה פעמים אותו הדבר רק עם שירים..
שירים שהייתי שומעת לפני הרבה זמן.. אפילו שנים ושפתאום אני שומעת אותם שוב איכשהו...
מזכירים לי תקופות שונות ורגשות שדעכו..
הכי מזדהה בעולםםם
כשהייתי בגרמניה לפני שבועיים וחצי
פתאום בבית מלון היה איזה ריח
פאקקקקקק פשוט החזיר אותי לארצות הברית לניו ג'רזי
בול אותו ריח חח התחרפנתי לא הבנתי מזהה
חח אני מכירה ומזדהה עם הריח
זה קורה בד"כ עם הריח של הבשמים של סבא שלי ז"ל..
שתמידדד בשבתות הוא היה שם לי אותם אחרי המקלחת והיינו קוראים ביחד את קבלת שבת..😊
טוב לדעת שהרבה פה מזדהים איתי חח😊