אתם מכירים את זה שאתם נתקלים באיזשהו ריח (לרוב של בושם או קרם)
שפשוט מחזיר אתכם אחורה בטירוף?
משהו שקרה לי היום...
התקלחתי ואחר כך החלטתי לעשות קצת סדר בארונות של הקרמים
ואז מאחורה מצאתי קרם גוף שדודה שלי הביאה לי לפני שנה.
כל כך חרשתי עליו אז באותה תקופה
ואז שמתי אותו מאחורה והוא פשוט נשכח..
אז החלטתי לשים אותו
ווווואי זה פשוט הציף אותי , רגשות מפעם , זכרונות מפעם
זה די עצוב \ =
אבל גם נעים...
חח בקיצור אני מקווה שמישהו יזדהה איתי
או שבאמת נדפקה כבר הקופסה 😕
אוייי בטעות שמתי פה חחח
תעבירו למה שבראש בבקשה
אויי זה קורה המוןן
לא נדפקה לך שום קופסה
זה קורה שאת חוזרת לרגע בזמן נזכרת בריחות
בטעמים בתמונות.היום רק סידרתי ת'מגרה ומצאתי
תמונות ישנות שהציפו אותי מחדש בזיכרוונות
כמו שאומרים זיכרונות לא ניתן לשכוח או להעלים
וזה צפוי זה יגיע כל הזמן...
מקווה שהריחות הזכירו רק דברים טובים
לפ יוווווווווווווו
מור'צי 😊
חח דווקא לא : (
כאילו באותה תקופה זה היה בסדר
אבל עכשיו פשוט התפרק לי...
אחרי שהתקופה הזאת נגמרה
יהיה טוב , נראה לי ( :
חח בטח שיהיה טוב😊
העיקר שהתקופה עברה ונשארו רק זיכרונות
עם הם לא טובים נסי לשכוח זה סתם עושה רע
עדיף להיזכר רק בטובים ואלה שמעלים חיוך..
לפ יווווווווו
ופה בשבילךך..
מור'צי 😊
גם אני מזדהה איתך.
=\
אבל העיקר שזה עבר כבר,
אז כריס תני חיוך😊.
אוייש זה קורה לי דיי הרבה
בטיול באילת חבר שלי הביא לטיול שתי בשמים שאבא שלא לא השתמש(לא אוהב להשתמש בבשמים והוא נתן לו אותם) - פולו וברוט........אחחחח התענגתי עליהם למרות שזה ריחות ממש חזקים הם ריחות כל כך טובים כמעט גמרתי שם....
כה מכירה ,
באדי-שופ הזכיר לי תתקופה שלנו
השתגעתי באותם ימים ששמתי אותו שוב
כה כה..
גם לי זה קרה לא מזמןןן:|
כה אני מכירה ולפעמים
זה עושה ממש כאב בלב
ולפעמים זה גורם לדמעות
ולפעמים זה מצחיק
ולפעמים זה מרגש
זה עושה מערבולת של רגשות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*