יש מישהו חדש באופק 😛
רק הבעיה כאן שהוא בן 29 =/
אני בת 20!
מאמי
הגיל לא קובע
תנסי,מה רע?.
רק אל תצפי למשהו יותר מיידי[
כדי שהאכזבה לא תציף אותך שוב
בהצלחה מותק שלי 3>
הוא רוצה להתחתן =/
על ההתחלה חתונה!
ת' יפה שלי
QUOTE (ילדונות_17 @ 06/08/2007) הוא רוצה להתחתן =/
על ההתחלה חתונה!
ת' יפה שלי
חתונה כבר?
כנראה באמת מאוהב בך 😛
קודם תיפשו,
תכירי אותו יותר לעומק
מה הוא רוצה בחיים
מה הוא רוצה לעשות בחיים
פשוט להכיר
למה ישר חתונה חח
ואם הוא לא ימצא בעינייך ?..
יאלה מאמי
בהצלחה 3>
מאיזה מוצא הוא שהוא רוצה כל כך מהר להתחתן? חחחח סתם..
אני לא מחתן אותך כל כך מהר! חח 😛
סתם נשמה...בכל מה שתבחרי שיהיה בהצלחה..
נעלמתת..התגעגעתי!
רגינה:
הוא חבר טוב של הידיד הכי בעולם [הרשימה עוד ארוכה של מה שהידיד הזה בשבילי 😊] שלי
ראה אותי לפחות פעמיים ופעם אחד דיברנו בט"ל!
בפעם הזאת אמר שהוא רוצה להתחתן איתי..!
רק הבעיה שהיה כ"כ רציני כשאמר את זה
הוא בן 29, ההורים לוחצים עליו..
שיתחתן כבר
ת' בובי שלייי
----
נירו'ש:
מאמי שליי תתחבר למסן
גמני התגעגעתי
בייבי הוא רומני אבל בן 29 וההורים לוחצים עליו שיתחתן כבר
ת' נישמתי
ללחוץ על הבן להתחתן
זה הכי לא טוב
סתם אחר כך נוצר לחץ
הבן מתחתן מתוך לחץ
ואז גירושים
חס וחלילה!
אז תכירי אותו חח
מה רע?
אבל בינתיים בלי חתונה
😊
נדבר על זה במסן אהובתי 😊
כבר מדברות 😉
בן 29 ?!
במקרה הזה הגיל מאוד קובע וחלאס לחיות באשליות.
בגיל שלו יש לו מחשבות אחרות משל ילדה בת 20 .
QUOTE (yakird @ 06/08/2007) בן 29 ?!
במקרה הזה הגיל מאוד קובע וחלאס לחיות באשליות.
בגיל שלו יש לו מחשבות אחרות משל ילדה בת 20 .
מאמי שלי, אני מסכימה עם יקיר.
הוא בן 29. הוא לא מחפש סתם מישהי לכיף איתה. הוא כבר מתחיל לחפש מישהי שהוא יכול להתחיל איתה קשר רציני כדי להתחייב. הוא יודע שהזמן שלו הגיע ועוד הלחץ מהורים..
לדעתי, אל תיכנסי לזה. את סתם תפתחי ציפיות ובסוף תפגעי. ואל תדאגי, יש עוד נסיכים בעולם. 😊
אוהבת אותך המון..
מואההה
חח מוזר להגיד על בת 20 שהיא ילדה
אבל בכל מקרה ליאורה ויקיר צודקים...
רגע.. לפניי שעזבת היה לך חבר.. מה קרה איתו?
QUOTE (yakird @ 06/08/2007) בן 29 ?!
במקרה הזה הגיל מאוד קובע וחלאס לחיות באשליות.
בגיל שלו יש לו מחשבות אחרות משל ילדה בת 20 .
מסכייימה מאוווד!!