QUOTE (Irreplacable @ 06/08/2007) QUOTE (yakird @ 06/08/2007) בן 29 ?!
במקרה הזה הגיל מאוד קובע וחלאס לחיות באשליות.
בגיל שלו יש לו מחשבות אחרות משל ילדה בת 20 .
מאמי שלי, אני מסכימה עם יקיר.
הוא בן 29. הוא לא מחפש סתם מישהי לכיף איתה. הוא כבר מתחיל לחפש מישהי שהוא יכול להתחיל איתה קשר רציני כדי להתחייב. הוא יודע שהזמן שלו הגיע ועוד הלחץ מהורים..
לדעתי, אל תיכנסי לזה. את סתם תפתחי ציפיות ובסוף תפגעי. ואל תדאגי, יש עוד נסיכים בעולם. 😊
אוהבת אותך המון..
מואההה
😊
גל- הם נפרדו.
QUOTE (einavush @ 06/08/2007) QUOTE (yakird @ 06/08/2007) בן 29 ?!
במקרה הזה הגיל מאוד קובע וחלאס לחיות באשליות.
בגיל שלו יש לו מחשבות אחרות משל ילדה בת 20 .
מסכייימה מאוווד!!
😊 אוהבתך
גם אני רציתי חתונה ובגלל זה אנחנו לא ביחד עכשיו...
עכשיו ברצינות, לטעמי זה מוגזם וכמו שאמרו החשיבה שלו שונה משלך....
QUOTE (einavush @ 06/08/2007) QUOTE (yakird @ 06/08/2007) בן 29 ?!
במקרה הזה הגיל מאוד קובע וחלאס לחיות באשליות.
בגיל שלו יש לו מחשבות אחרות משל ילדה בת 20 .
מסכייימה מאוווד!!
.....
שכחתי לציין עוד 2 עובדות:
א. הוא חצי דתי ואני רחוקההה מלהיות דתיה, אפילו רבע..!
ב. הוא מירושלים ואני מנצרת עילית.
ת' נשמות שלי
אוהבת'כם
ואיי בהצלחה בובייי
הגיל לא משנה:]
העיקר מה שמרגישים
שיהיה הכי בהצלחה שבעולם בובי
אוהבת אותך
ת' חיימשלי אבל אין כאן מצב
גמני אוהבת'ך