QUOTE (einavush @ 06/08/2007) ואי אורטלי זה ממש יפהה..!!
אני בטוחה שהוא יאהב!
😊 זה ממש לא מכוער
אם תרצי פונטים תגידי יש לי הרבה אתרים
אגב חשבתי על משהו, נכון שזאת מתנה יפה אבל זה משהו שישאר אצלו בבית
אולי אם תכיני גם משהו קטן שישאר איתו תמיד גם בצבא זה היה מעולה.
כמו דיסקית עם חריטה עשיתי שהוא יוכל לשים תמיד עליו
או לקנות את השיפצורים האלה לדיסקית מבד, ולרקום על הקדשה.
או מחזיק מפתחות או תליון עם תמונה
זה לא מכוער מאמי רק תשני את הכתב😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עינב וחופית-תודה.
שלומי..שלח לי בפרטי הודעה אני אביא לך את האיסיקיו או המסנג'ר שלי ונדבר על הפונטים? 😉
חשבתי על דסקית אבל אני יעמיס לו על הצואר יותר מדיי יש לו שרשרת שכבר קניתי לו ליום האהבה....שרשרת מהקבלה מג'נטלמן שרשום עליה"ליבי וליבך נקשרו באהבה"..אז כאילו גם דסקית/תליון?
אבל המחזיק מפתחות זה טוב...הבעיה שהוא בד"כ תוקע את המתפחות בכיס וזה והמחזיק מפתחות ייהרס ככה..
אבל מצד שני הפאזל זה לא מספיק רק...
אני אשנה את העיצוב ואני ייעדכן אתכם חחח...
תנו רעיונות מה עוד ביחד עם הפאזל.....המשפט אבל בסדר?😊
מורני-אשנה,תודה..:]..ו..ד"א..מה שעשית לחתימה שלך מ-ה-מ-ם!