חבר שלי מתגייס עוד חודשיים
עצבתי הרגע משהו
כמובן שחסרה עוד המסגרת
אם חסר עוד משהו בשביל שזו תהייה תמונה יפה תגידו לי
וסורי שהסתרתי את הפנים...:\
קיצר רציתי לעשות עם התמונה הזאת פאזל..
ד"א ברור קרדיט לשתי שורות הראשונות ששלבתי ממה שמורן כתבה בנעוץ בפורום ברכות.
QUOTE (מאוכזבת @ 06/08/2007) יייא יפה מאמי
סופה תני תני שיפורים חחח
אולי שמת לב אבל כתבת מביטח ולא מביטה .. תתקני את זה 😊 (אם זה פשוט פונט כזה, אז אולי רצוי להחליף לדעתי)
המשפט לדעתי טיפה קיטצי
אבל הרעיון יפה, אני גם עשיתי משהו כזה ליום אהבה.
QUOTE (SHLOMI_OG @ 06/08/2007) אולי שמת לב אבל כתבת מביטח ולא מביט או מביטה .. תתקני את זה 😊
המשפט לדעתי טיפה קיטצי
אבל הרעיון יפה, אני גם עשיתי משהו כזה ליום אהבה.
למה קיטצי?
ורשום מביטה,תגדיל ותראה.
לא יודע אני יותר אוהב משפטים מהלב ולא דברים קיטצים מכרטיסי ברכה.
תוכלי לכתוב לו
"גם כשקשה, אני תמיד לצידך"
או משהו אחר מהלב
ואם את צריכה רעיונות נחמדים לברכה, יש באתר הזה המון דברים נחמדים בהקשר לגיוס
אסור לפרסם אתרים!
יאה ממש נחמד..(=
והמ פשט חמוד ביותר..(=
כל הכבוד
אממ כל מה שרשמתי שם זה מהלב.
כולל "מביטה לשמים ו מודה לאלוהים"
למרות שלקחתי את זה ממה שמורן כתבה,אני באמת מודה לאלוהים שיש לי אותו לצדיי.
QUOTE (רגייי @ 06/08/2007) יאה ממש נחמד..(=
והמ פשט חמוד ביותר..(=
כל הכבוד
תודה מאמי
😉
אאהה אוקי אז זה מצוין..
סליחה אם ביאסתי אותך שיהיה בהצלחה.. אני בטוח שהוא יואהב את זה..
QUOTE (SHLOMI_OG @ 06/08/2007) לא יודע אני יותר אוהב משפטים מהלב ולא דברים קיטצים מכרטיסי ברכה.
תוכלי לכתוב לו
"גם כשקשה, אני תמיד לצידך"
או משהו אחר מהלב
ואם את צריכה רעיונות נחמדים לברכה, יש באתר הזה המון דברים נחמדים בהקשר לגיוס
אסור לפרסם אתרים!
מאמי אסור לפרסם אתרים ערכתי לך!
אורטלי מאמי זה מהמם לדעתי
אבל אולי תעשי כתב יותר מיוחד...
שנייה אני אראה לך משהו דקה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אורטל מאמי סתכלי עיצבתי לך משהו
קטן וחמוד תכניסי את עצמכם פשוט בפנים
אם את אוהבת כמובן חחח... והוספתי לך
משהו קטן😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 06/08/2007) אורטל מאמי סתכלי עיצבתי לך משהו
קטן וחמוד תכניסי את עצמכם פשוט בפנים
אם את אוהבת כמובן חחח... והוספתי לך
משהו קטן😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזו חמודה תודה
אבללא הבתי את הכתב
מה עד כדיי כך מכוער מה שעשיתי?
ואי אורטלי זה ממש יפהה..!!
אני בטוחה שהוא יאהב!