QUOTE (רגייי @ 06/08/2007) ברי?.
נשמתי היפה,
לא אוהבת לראות אותך ככה..:\
כל-כך לא מתאים לחיוך שיש לך.. 😊
נכון,הכאב הוא גדול
כאב שרק את מרגישה
ושום דבר ממה שאני אגיד,
אנסה לומר לך כרגע
זה לא יעזור בכלל
אולי תקראי והכול,אבל לשכוח ממך את הכאב אני לא יוכל לצערי
אבל כמה שהייתי רוצה שתחייכי שוב את החיוך
ששוב תיהי מאושרת כמו שראיתי אותך במצלצמה והתמונות
את חייבת להבין,
לקחת את עצמך ביידיים
לקום!.
לעבור הלאה
להתחיל חיים חדשים,לפתוח דף חדש בחיים
לקבל אמונה על עצמך,שהכול לטובה מעתה והלאה
לקחת לעצמך את הדברים שעושים לך טוב
להכניס לחיים שלך אנשים שגורמים לך לאושר
להרחיק אנשים שעושים לך רע
תנסי לבחון הכול לפני תחילת קשר עם אנשים
תיהי חזקה
אל תוותרי בחיים
נכון, קשה להמשיך הלאה,כאשר הכול אבוד מראש
אבל זה לא סיבה ללכת ולצעוד קדימה
אז מאמי
אמרתי מספיק,
לא יודעת כמה זה יכול כרגע לעזור לך
אבל אני רוצה שרק יהיה לך טוב
שלא תיהי עצובה
שתחייכי כמו פעם
לראות את הצחוק המדהים שלך
אל תתני לאנשים להרוס אותך,נקודה!
אוהבת אותך כל-כך!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*





