מה שהיה לא יחזור עוד לעולם
זה כואב לי בלב כל יום
מחשבות שעולות
לא נותנות לי בשקט לחיות
זה אולי יותר מסתם משבר
זה גורל שנפל עלי
החיים היפים
פשוט התנפצו
לאלפי רסיסים
הכאב שבליבי
זה כאב
שאיש אינו שומע
די עד מתי אלוקי
יגור העצב בתוכי
הכאב שבליבי
הוא כאב שבנפשי פוגע
די כמה עוד אלוקי
לא רוצה להיות לבד
הרחוב נדם מבני אדם
אף אחד לא מבין אותי
ומחר זה עוד יום
יום רגיל וכמעט שגרתי
אם בשמיים נשמע קולי
ורק ממעל יבוא עזרי
אדון עולם תחוס עלי
אני בוכה לך
הכאב שבליבי...
*פריקה*
ברי?.
נשמתי היפה,
לא אוהבת לראות אותך ככה..:\
כל-כך לא מתאים לחיוך שיש לך.. 😊
נכון,הכאב הוא גדול
כאב שרק את מרגישה
ושום דבר ממה שאני אגיד,
אנסה לומר לך כרגע
זה לא יעזור בכלל
אולי תקראי והכול,אבל לשכוח ממך את הכאב אני לא יוכל לצערי
אבל כמה שהייתי רוצה שתחייכי שוב את החיוך
ששוב תיהי מאושרת כמו שראיתי אותך במצלצמה והתמונות
את חייבת להבין,
לקחת את עצמך ביידיים
לקום!.
לעבור הלאה
להתחיל חיים חדשים,לפתוח דף חדש בחיים
לקבל אמונה על עצמך,שהכול לטובה מעתה והלאה
לקחת לעצמך את הדברים שעושים לך טוב
להכניס לחיים שלך אנשים שגורמים לך לאושר
להרחיק אנשים שעושים לך רע
תנסי לבחון הכול לפני תחילת קשר עם אנשים
תיהי חזקה
אל תוותרי בחיים
נכון, קשה להמשיך הלאה,כאשר הכול אבוד מראש
אבל זה לא סיבה ללכת ולצעוד קדימה
אז מאמי
אמרתי מספיק,
לא יודעת כמה זה יכול כרגע לעזור לך
אבל אני רוצה שרק יהיה לך טוב
שלא תיהי עצובה
שתחייכי כמו פעם
לראות את הצחוק המדהים שלך
אל תתני לאנשים להרוס אותך,נקודה!
אוהבת אותך כל-כך!
"תן לי את האומץ את הכוח
לעצור את הדמעה שבליבך
תן לי להביט בך לשכוח
כל דבר שמתקיים בי מלבדך
לא ידעתי אהבה אחרת
לא ידעתי רגעים יפים יותר
איתך אני שונה
איתך נשברת
איתך הזמן עובר
איתך ליבי סוער"
רגיינוש שלי..
אני יודעת שאת לא אוהבת לראות אותי ככה
ואני בטוחה שאף אחד לא אוהב להיות עצוב
ולהיות כואב ..
נכון הכאב הוא גדול
והכאב הזה רק אני יכולה להרגיש אותו
אני עדיין מחייכת , עדיין צוחקת
עדיין הכל !
אבל לפעמים פה ושם
אני מסתירה את עצמי
מתבודדת קצת בחדר לבד
אולי זה לא ההכי יעזור לי
אבל אני מרגישה שככה אני יכולה לבכות בשקט
בלי שיגידו לי מה קרה
וישאלו יותר מדיי שאלות
וגם בלי שיגידו לי אף אחד לא שווה תדמעות שלך .
ואל תבכי
כי בעצם אף אחד לא מבין מה עובבר עליי באותו רגע , את מבינה מאמי?
אני סתם מעמידה פנים שטוב לי
למרות שלא רע לי עד כדיי כך ..
לא חסר לי כלום בחיים
יש לי חברות אבא אמא דודים חברות ידידים משפחה
לא ביקשתי עוד כלום ..
אבל עדיין קצת שורף לי הלב
אני מרגישה שניפתח לי פצע
הפצע שפעם ניגלד ..ניפתח שוב :|
מאמי מבינה אותך
כשאר יש כאב מסוים
את רוצה להיות לבד
לבכות את הבכי שלך
בלי שאף אחד יראה,ויתחיל לתחקר
אבל זה לא טוב ככה להמשיך,באמת!
להסתיר את מה שבאמת את מרגישה
להסתיר את הכאב האמיתי
פשוט תו ציאי אותו החוצה
תזרקי אותו מהחיים שלך
הוא גורם לך רק לרע
גורם לך לבכות ,לסבול
תנסי פשוט להוציא את הכאב הזה,
את הפצע שנוצר פשוט למחוק מהחיים
אוהבת אותך נסיכה
שולחת לך חיבוקי ענקי
מאמיי למה את עצוביי כל הזמן?
אוףף \=
זאת הדרך שלי להוציא את הכל
לבכות , לכתוב
לפעמים בא לי לספר על זה
אבל זה יותר מדיי קשה
זה עושה לי רע ואני מתחילה לבכות
ואני לא רוצה שאנשים יראו שאני נישברת
זה לא כ"כ מתאים לי
כל הזמן מצפים ממני
לצחוק , להיות מאושרת , לחייך
לפעמים קשה למלות את כל הבקשות האלה
כי לא הכל טוב בחיים
סליחה , לא הכל חלק בחיים
יש עליות וירידות
רגינוש אף אחד לא יודע מה טוב בשביל השני
מה הכי טוב ..
אבל אני עדיין אומרת לך ,
זה משהו שקשה לעשות אותו..
קשה לימחוק משהו כ"כ ענק מהחיים שלך
זה לא משהו שנפל פיתאום מהשמיים
זה משהו שתקוע כבר
אוהבת אותך נסיכה
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 06/08/2007) מאמיי למה את עצוביי כל הזמן?
אוףף \=
תראי תתגובות :|
ברור שאי-אפשר למחוק תוך יום
אבל תנסי להוציא את הכאב הזה,
תנסי פשוט לעשות דברים שגורמים לך לאושר
וכמה שאת רוצה לספר
אבל פוחדת שיראו שאת נשברת,
זה באמת קשה.:\
אבל דווקא אז תריגיש הקלה מסוימת
את תוציאי את הכאב החוצה
כי כל הזמן להיות עם הכאב הזה
לחשוב עליו,להיות איתו,להיחשף אליו כל פעם מחדש
זה הורס אותך יותר ויותר
לכן מאמי
את חייבת לעשות משהו
נכון לבכות זה משחרר מנקה את הנשמה
עושה לך טוב אחרי הבכי
אבל תתארי ואם לא היית בוכה,
והכאב הזה לא היה באמת קיים
איזה אושר היית מרגישה?.
מאמי נכון,לא אומרת לך לשכוח
אבל להמשיך הלאה,בלי אותו כאב
אוהבת אותך!
כל-כך
כל-כך
QUOTE (רגייי @ 06/08/2007) ברור שאי-אפשר למחוק תוך יום
אבל תנסי להוציא את הכאב הזה,
תנסי פשוט לעשות דברים שגורמים לך לאושר
וכמה שאת רוצה לספר
אבל פוחדת שיראו שאת נשברת,
זה באמת קשה.:\
אבל דווקא אז תריגיש הקלה מסוימת
את תוציאי את הכאב החוצה
כי כל הזמן להיות עם הכאב הזה
לחשוב עליו,להיות איתו,להיחשף אליו כל פעם מחדש
זה הורס אותך יותר ויותר
לכן מאמי
את חייבת לעשות משהו
נכון לבכות זה משחרר מנקה את הנשמה
עושה לך טוב אחרי הבכי
אבל תתארי ואם לא היית בוכה,
והכאב הזה לא היה באמת קיים
איזה אושר היית מרגישה?.
מאמי נכון,לא אומרת לך לשכוח
אבל להמשיך הלאה,בלי אותו כאב
אוהבת אותך!
כל-כך
כל-כך
אני מנסה להוציא אותו בכל דרך אפשרית
אני לא אומרת לך סתם
אני כל הזמן פורקת אותו
בפריקות פה , בשירים שאני כותבת
בקטעים , בבכי , בכל דרך אפשרי
אבל שום דבר לא עוזר
אני רוצה לספר
לשפוך את מה שאני מרגישה ..
אבל קשה לי ,קשה לי לספר על זה
לא רוצה שיראו שרע לי כ"כ
שאנשים שאני מכירה לא יבינו מה עובר עליי😢
גם אם אני ירגיש הקלה מסויימת
זה לא יעזור לי כ"כ
תכללס מה יתן לי עם אני ידבר על זה עם מישהו ?
לישמוע את מה שיש לו להגיד?<
והוא יגיד לי בדיוק את מה שאת אומרת
באותן המילים !
שהכל יהיה פסדר
ושאני צריכה ליזרוק את הכאב הזה כמה שיותר מהר
אבל בניינו אפחד לא שם איתך באמת
אפחד לא עובר איתך את הכאב הזה
אבל אי אפשר להמשיך ככה
ולישכו מזה פיתאום ..
איך אפשר להמשיך הלאה עם זה ?
זה רק ישבור אותי
וישקיע אותי עוד יותר למטה
גמני אוהבת אותך נסיכה שלי
נכון לא יעזור לך לספר
אבל זה יתן לך הקלה מסוימת
תרגישי שהוצאת ממך משהו עמוק,חזק וכואב
משהו שטמון בך,זמן מסוים
נכון,אות הבן-אדם שתספרי לו מה בדיוק הכאב שלך
מה את עוברת
לא יהיה לו הרבה לומר
ונכון תשמעי את אותה התמיכה מכל אחד
אבל זה לא אומר
שאת צריכה פשוט לשבת
ולהרגיש שרע לך כל-כך
את לא יודעת למה בדיוק,מה באמת כל-כך רע יכול להיות
כי יש דברים יותר גרועים תמיד,
אבל כמה שקשה לך,
את חייבת להתגבר על הכאב הזה
לנצח אותו
ולהבין שהוא זמני
אולי לא זמני,אבל
איך אני אסביר לך
לפחות להרגיש אותו הרבה יותר פחות ממה שאת מרגישה כרגע
להרגיש יותר את האושר מסביב
את האהבה שיש לקרובים שלך לתת לך
למשפחה
לחברות
לאנשים מסביב
ושוב אני לא אומרת לשכוח
כנראה שגודל הכאב הוא כל-כך חזק
שפשוט אין,אי-אפשר כל-כך להמשיך הלאה
אבל כמה שכאב גדול
את נכנסת ושוקעת לתוכו יותר ויותר
ואת צריכה לקחת את עצמך
להרים למעלה
ולצאת ממנו
לא לצאת לגמרי,כי זה קשה
אלא לצאת מהרע שאת כל-כך מרגישה
נכון הכאב תמיד יזכיר לך משהו
אבל לא כל הזמן להיות שרויה ברע שאת מרגישה
נכון אני לא עוברת את הכאב הזה
אני לא מרגישה אותו
אבל את צריכה להבין
שהוא עושה לך רק רע,גורם לך להרגיש לא טוב בלב
אני בטוחה שאת מבינה כמה כאב ,הכאב הזה נותן לך
את צריכה פשוט
לזרוק אותו,לפחות חצי ממנה
לא לשכוח
אלא להבין ,שלחיות איתו,עם הכאב
זה רק יגרור אותך ל יותר כאב,ועמוקה
תמשיכי הלאה,
כמה שהכאב גדול
תלכי קדימה
בידיעה שאחרי צעד טוב
הרע קצת ישכח
לא ישכח לתמיד
אבל ההרגשה שלך תשתפר
ואו
חפרתי אה?..
לא משנה
הכול בשבילך נסיכה
את צריכה פשוט להבין
שלחיות בכאב הזה
יגרום לך רק רע
ואם את רוצה לשנות,להרגיש אושר בחיים בלי הכאב
את צריכה להוציא אותו לאט לאט
ולהבין שהטוב חייב להגיע
מווואה 3>
אוהבת מלא
QUOTE (רגייי @ 06/08/2007) נכון לא יעזור לך לספר
אבל זה יתן לך הקלה מסוימת
תרגישי שהוצאת ממך משהו עמוק,חזק וכואב
משהו שטמון בך,זמן מסוים
נכון,אות הבן-אדם שתספרי לו מה בדיוק הכאב שלך
מה את עוברת
לא יהיה לו הרבה לומר
ונכון תשמעי את אותה התמיכה מכל אחד
אבל זה לא אומר
שאת צריכה פשוט לשבת
ולהרגיש שרע לך כל-כך
את לא יודעת למה בדיוק,מה באמת כל-כך רע יכול להיות
כי יש דברים יותר גרועים תמיד,
אבל כמה שקשה לך,
את חייבת להתגבר על הכאב הזה
לנצח אותו
ולהבין שהוא זמני
אולי לא זמני,אבל
איך אני אסביר לך
לפחות להרגיש אותו הרבה יותר פחות ממה שאת מרגישה כרגע
להרגיש יותר את האושר מסביב
את האהבה שיש לקרובים שלך לתת לך
למשפחה
לחברות
לאנשים מסביב
ושוב אני לא אומרת לשכוח
כנראה שגודל הכאב הוא כל-כך חזק
שפשוט אין,אי-אפשר כל-כך להמשיך הלאה
אבל כמה שכאב גדול
את נכנסת ושוקעת לתוכו יותר ויותר
ואת צריכה לקחת את עצמך
להרים למעלה
ולצאת ממנו
לא לצאת לגמרי,כי זה קשה
אלא לצאת מהרע שאת כל-כך מרגישה
נכון הכאב תמיד יזכיר לך משהו
אבל לא כל הזמן להיות שרויה ברע שאת מרגישה
נכון אני לא עוברת את הכאב הזה
אני לא מרגישה אותו
אבל את צריכה להבין
שהוא עושה לך רק רע,גורם לך להרגיש לא טוב בלב
אני בטוחה שאת מבינה כמה כאב ,הכאב הזה נותן לך
את צריכה פשוט
לזרוק אותו,לפחות חצי ממנה
לא לשכוח
אלא להבין ,שלחיות איתו,עם הכאב
זה רק יגרור אותך ל יותר כאב,ועמוקה
תמשיכי הלאה,
כמה שהכאב גדול
תלכי קדימה
בידיעה שאחרי צעד טוב
הרע קצת ישכח
לא ישכח לתמיד
אבל ההרגשה שלך תשתפר
ואו
חפרתי אה?..
לא משנה
הכול בשבילך נסיכה
את צריכה פשוט להבין
שלחיות בכאב הזה
יגרום לך רק רע
ואם את רוצה לשנות,להרגיש אושר בחיים בלי הכאב
את צריכה להוציא אותו לאט לאט
ולהבין שהטוב חייב להגיע
מווואה 3>
אוהבת מלא
רגינה אני לא אמרתי שרע לי ..
כואב לי .. לא רע לי..
יש הרבה יותר דברים רעים בחיים
וקרו , אבל את יודעת מה ..
עברתי עלייהם כמו ילדה גדולה
ואולי בגלל זה , זה פוגע בי
להתעלם כל פעם מחדש
בלי לפתור שום דבר
כל פעם לא להתייחס
לא להקשיב ..
אני יודעת שהכאב הזה זמני
וגם אם הוא לא זמני כררגע
הוא לא שקוף עד כדי כך
את מבינה?
אני לא אמרתי שאני לא מאושרת
יש הרבה דברים שגורמים לי לאושר
חברות
משפחה
קרובים
ידידים
מלא דברים שיכולים להעלות לי חיוך
כי למרות הכל אני כן מחייכת
למרות הכל אני כן צוחקת
וכמה שהכאב הזה כואב
וגגדול
אני מנסה שלא להיכנס אליו יותר ויותר
כי אני לא רוצה לישקוע בתוכו
זה לא עושה טוב
לא לי ולא לאף אחד ..
אני כבר חוויתע כאב שאני לא רוצה לחזור אליו בחיים יותר
קשה לימחוק מהזיכרון ומהלב
את הכאב הזה ..
את יודעת זה לא משהו אפשרי
זה כמו תהליך של משהו
ולאט לאט אולי זה יעבור
אוהבת אותך אהובה שלי
וכמה שהכאב הזה כואב
וגגדול
אני מנסה שלא להיכנס אליו יותר ויותר
כי אני לא רוצה לישקוע בתוכו
זה לא עושה טוב
לא לי ולא לאף אחד ..
אני כבר חוויתע כאב שאני לא רוצה לחזור אליו בחיים יותר
------------------------------------------------------------
הנה אמרת את הכול בפסקה אחת
אז מאמי
תנסי לא לשקוע עמוק מיידי בכאב הזה
זה באמת עושה לך רע
וסליחה אם טעיתי במילים שאמרתי!..מצטערת טוב?.... 😊
קיצור מאמי
כבר אמרתי הכול
אין לי כבר מה להגיד
שולחת לך חיבוק ענקי ענקי ענקי ענקי ענקי
עם מלא אההבה
ותזכרי שתמיד פה בשבילך
ואוהבת אותך הכי בעולם!
מווואה 3>
QUOTE (רגייי @ 06/08/2007) וכמה שהכאב הזה כואב
וגגדול
אני מנסה שלא להיכנס אליו יותר ויותר
כי אני לא רוצה לישקוע בתוכו
זה לא עושה טוב
לא לי ולא לאף אחד ..
אני כבר חוויתע כאב שאני לא רוצה לחזור אליו בחיים יותר
------------------------------------------------------------
הנה אמרת את הכול בפסקה אחת
אז מאמי
תנסי לא לשקוע עמוק מיידי בכאב הזה
זה באמת עושה לך רע
וסליחה אם טעיתי במילים שאמרתי!..מצטערת טוב?.... 😊
קיצור מאמי
כבר אמרתי הכול
אין לי כבר מה להגיד
שולחת לך חיבוק ענקי ענקי ענקי ענקי ענקי
עם מלא אההבה
ותזכרי שתמיד פה בשבילך
ואוהבת אותך הכי בעולם!
מווואה 3>
את לא צריכה לבקש סליחה מאמי שלי
אוהבת אותך נסיכתי אוהבת אותך כ"כ תודה על הכל
QUOTE (koka15 @ 06/08/2007) QUOTE (רגייי @ 06/08/2007) וכמה שהכאב הזה כואב
וגגדול
אני מנסה שלא להיכנס אליו יותר ויותר
כי אני לא רוצה לישקוע בתוכו
זה לא עושה טוב
לא לי ולא לאף אחד ..
אני כבר חוויתע כאב שאני לא רוצה לחזור אליו בחיים יותר
------------------------------------------------------------
הנה אמרת את הכול בפסקה אחת
אז מאמי
תנסי לא לשקוע עמוק מיידי בכאב הזה
זה באמת עושה לך רע
וסליחה אם טעיתי במילים שאמרתי!..מצטערת טוב?.... 😊
קיצור מאמי
כבר אמרתי הכול
אין לי כבר מה להגיד
שולחת לך חיבוק ענקי ענקי ענקי ענקי ענקי
עם מלא אההבה
ותזכרי שתמיד פה בשבילך
ואוהבת אותך הכי בעולם!
מווואה 3>
את לא צריכה לבקש סליחה מאמי שלי
אוהבת אותך נסיכתי אוהבת אותך כ"כ תודה על הכל
על מה תודה?
לא עשיתי כלום..:|
אני מנסה
אבל לא נראה לי שמצליח!
אני רק רוצה שתיהי שמחה ומאושרת
והכאב הזה לא יציק לך
אוהבת אותך עד השמיים ויותר 😁
QUOTE (רגייי @ 06/08/2007) QUOTE (koka15 @ 06/08/2007) QUOTE (רגייי @ 06/08/2007) וכמה שהכאב הזה כואב
וגגדול
אני מנסה שלא להיכנס אליו יותר ויותר
כי אני לא רוצה לישקוע בתוכו
זה לא עושה טוב
לא לי ולא לאף אחד ..
אני כבר חוויתע כאב שאני לא רוצה לחזור אליו בחיים יותר
------------------------------------------------------------
הנה אמרת את הכול בפסקה אחת
אז מאמי
תנסי לא לשקוע עמוק מיידי בכאב הזה
זה באמת עושה לך רע
וסליחה אם טעיתי במילים שאמרתי!..מצטערת טוב?.... 😊
קיצור מאמי
כבר אמרתי הכול
אין לי כבר מה להגיד
שולחת לך חיבוק ענקי ענקי ענקי ענקי ענקי
עם מלא אההבה
ותזכרי שתמיד פה בשבילך
ואוהבת אותך הכי בעולם!
מווואה 3>
את לא צריכה לבקש סליחה מאמי שלי
אוהבת אותך נסיכתי אוהבת אותך כ"כ תודה על הכל
על מה תודה?
לא עשיתי כלום..:|
אני מנסה
אבל לא נראה לי שמצליח!
אני רק רוצה שתיהי שמחה ומאושרת
והכאב הזה לא יציק לך
אוהבת אותך עד השמיים ויותר 😁
על מה תודה?
על הכל !
על זה שתמיד את עוזרת ותומכת בי מאמי שלי
גם אם אולי כרגע זה לא ממש עוזר
זה יעזור. . .
אוהבת אותך מאמי שלי