כן, הייתי שם ..בראשון לציון .
זאת מסעדה עם דברים חלביים בעיקר - שוקולדים וכאלה ...
המחירים סבירים ..
מעל 20+
תלוי מה את מזמינה.
תהני 😊
QUOTE (מאוכזבת @ 06/08/2007) תראי זו מסעדה מאוד נחשבת כי היא מיוחדת בגלל שכל דבר בתפריט שם הוא עם שוקולד..הייתי הדברים שם מדהימים והמחירים נעים זה תלוי מה את מזמינה..אחלה של מקום לבקר כל הזמן לדעתי
😁 😁 😁 😁
יש שם גם תפריט של אוכל אוכל ולא מתוקים...
אהה סבבה תודהה מואהה((: 😛
הייתי פעם אחת בת"א וכמה פעמים בראשון זה 5 דקות נסיעה מהבית שלי... אחלה מקום אבל אחרי שאוכלים שם אפשר לחזור לשם רק עוד כמה חודשים שוב מרוב השוקולד חחח.
אגב יש גם בהרצליה נראה לי.......
SeXy_BaRbIe אפשר להגיע לשם אוטובוס או שאין מצב?
^^ לאן? ראשון, ת"א או הרצליה? חחח
הייתי.. טעעעים מאוד :] חח
מאיפה את רוצה להגיע?
יש מלא קווים לקניון הזהב זה ממש צמוד לשם (הסניף של ראשון).
אני לא כל כך אוהבת שוקולד אז היה נחמד +-
אכלתי פיצת שוקולד D:
הייתי בתל אביב..לא זול ולא יקר.
בסביבות ה-40 למנה ..
הפיצה שוקולד שלהם [זה נשמע מגעיל אבל זה בלי גבינה ובלי קטשופ.. רק שוקולד ]
אבל קחי חצי כי שלם מפוצץ .
בתאבוןן ((:
חח נשמע מגניבבבבבבבבבבבבבבבבבב
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 07/08/2007) הייתי בתל אביב..לא זול ולא יקר.
בסביבות ה-40 למנה ..
הפיצה שוקולד שלהם [זה נשמע מגעיל אבל זה בלי גבינה ובלי קטשופ.. רק שוקולד ]
אבל קחי חצי כי שלם מפוצץ .
בתאבוןן ((:
חח סבבה מאמי תודה