הייתם במסעדה מקס ברנר??
יש בראשון ובתל אביב
מישהו היה? איך המחירים שם ?
תראי זו מסעדה מאוד נחשבת כי היא מיוחדת בגלל שכל דבר בתפריט שם הוא עם שוקולד..הייתי הדברים שם מדהימים והמחירים נעים זה תלוי מה את מזמינה..אחלה של מקום לבקר כל הזמן לדעתי
כן גם אני שמעתי שהיא אחת ה-מסעדות ..
אני רוצה ללכת לשם עם חבר שלי פשוט לדעת עם המחירים סבירים
ממליצה בחום..ושוב זה תלוי מה תזמיני למסעדה כזו לא הולכים לדעתי בשביל לאכול אלא בשביל לאכול קינוח כזה..
אממ לא בדיוק הייתי שם חח הביאו לי דברים משם...
ונראה לי שזה די יקר לא?
כמו שאמרו לך
הכול משוקולד
זה יחסית יקר
דוגמא :
מנת טעימות זוגית
אצבע שוקולד קראנצ'י, קרפ נוגט ושברי שוקולד, גלידה מצופה שוקולד, פונדו עם גריל מרשמלו ופירות טריים, מילקי מקס עוגיות, בננות בטופי ומבחנת רוטב שוקולד חם לשפוך מעל.
מחיר: 69 ₪.
מגוון קוקטיילים חמים וקפואים המכילים שוקולד ואלכוהול לחימום האווירה.
מחיר: 25 / 33 ₪
אני הייתי שם
זה ממש טעים הכל משוקולד
קצת יקר אבל לא ממש
הייתי בתל אביב אם זה משנה
לא הייתי שם אבל ממש בא לי
למרות שזה לא מתאים כל כך אני מנסה להוריד מתוקים חח
היייתי בכל המקומות גם בהרצליה גם בת"א וגם בראשון (ליד הבית שלי בערך).
הכי אהבתי בת"א כי זה בנמל כזה ומאוד נחמד..
קצת יקר ואני אישית לא מטורפת על שוקולד אז אכלתי בקטנה כזה
וואי איך בא לי ללכת לשם חח..
שמעתי מסעדה מעולה אבל המחירים יקרים..
הייתי ב ת"א ברוטשליד.. מחירים לא בשמיים.
אחלה עיצוב, אחלה אווירה.
מקום חמוד לזוגות בערב...
אחלה מקום.
הייתי בהרצליה פיתוח שם.
הכי קרוב לי זה ראשון .. אממ קצת יקר אני יודעת שהכל משוקולד וכל זה בגלל זה אני רוצה ללכת
אני מטורפת על שוקולדד זה משהו לא רגיל חח
QUOTE (מאוכזבת @ 06/08/2007) תראי זו מסעדה מאוד נחשבת כי היא מיוחדת בגלל שכל דבר בתפריט שם הוא עם שוקולד..הייתי הדברים שם מדהימים והמחירים נעים זה תלוי מה את מזמינה..אחלה של מקום לבקר כל הזמן לדעתי
מסכימה מאמי
והעברתי לפורום מה שבראש
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הייתי לדקה, הבנתי שלא כשר - יצאתי.
אבל היה אחלה ריח [: