QUOTE אור, אם כל הדברים האלה זה באמת אתה
ושככה אתה באמת מתנהג אני מורידה את הכובע!!
היה ממש כייף להכיר את הצד הזה ממשספרת!
ואתה עוד תראה הבת שווה אותך
ואת היחס החם שלך
ושיודעת לתת בחזרה
עוד תגיע!!!
אתה פשוט מדהים מאמי!!
הלוואי ובעולם שלנו
חצי בנים היו ככה!!
ח"ח מתוק!!
וכל הכבוד!!!!
תמשיך ככה , ואל תשתנה לעולמים!!!!
😊
QUOTE (טוניטה @ 05/08/2007) QUOTE (מאוכזבת @ 05/08/2007) ארוך..מעניין..שמחתי להכיר 😉
כנ"ל😊
😊
אמממ אני לא מכירה אותך ואתה נשמע בחור נפלא כול בת תתהפנטט ממך.
ארוך מאוד חח
שמחתי להכיר 😊
תודה לכולם
מעריך את התגובות.
כתבת את זה מדהים, ואם כזה אתה, אז גם אתה מדהים.
שמחתי להכיר.
קודם כל אני אישית מאוד מעריכה את זה.
אני מאוד מקווה שזה לא סתם דיבורים,
בלי להעליב אותך או לפגוע
פשוט יש הרבה בחורים שרק מדברים ויגידו לך את כל הטוב שבעולם
ובסופו של דבר יתברר שזה היה הכל שקר.
לכן אם אתה באמת בן אדם כזה
אני מאוד מכבדת אותך
אין הרבה כאלו בעולם הזה
ואני מקווה שלמרות הכל תמיד תמשיך להיות אחד כזה
ותדע שזה הדבר הכי חשוב במעררכת יחסים.
בהצלחה בהכל.😊
שמחתי להכיר מחדש.
וואו , הגבר המושלם
גם כנה , גם רגשן , גם חכם , רומנטיקן .. בעצם הכל
איך יכול להיות שאתה עדיין פנוי ?
למרות שאני לא כל כך מכירה אותך ..
אתה נישמע לי בחור זהב , נשמה טובה
ואני מקווה מאוד בשבילך שתגיע כבר הבחורה המאושרת הזאת (: