פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש אני - בואו להכיר באמת...

אני - בואו להכיר באמת

✍️ love_doctor 📅 05/08/2007 23:40 👁️ 447 צפיות 💬 23 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
מי אני?
נעים מאוד, אני אור , בן 18 , מגבעתיים.
כתבתי על עצמי קטע שיספר מי אני באמת. חלק מצאתי ושייך למישהו אחר, אני מדגיש חלק לא שלי, וחלק הוספתי.

יקירתי, אני לא הבחור שיתחיל איתך במסיבה, תוך כדי ריקוד, ומייד ישלח ידיים. ביטחון עצמי זו לא הבעיה שלי , אך אני ביישן במידה (אני לא חושב שזו סתירה). אני זה שיפתח איתך שיחה מעניינת, זה שבאמת ירצה ללמוד להכיר אותך ולדעת אותך (לא בקטע המיני) , זה שיקשיב. האם זה כל כך חריג, שבכל פעם הכוונות שלי יתפרשו כניסיון לידידות?
אני זה שיתקשר אלייך מייד לאחר הדייט הראשון, כדי לוודא שנוח לך במיטה, שנהנת, שהגעת הבייתה בשלום (למרות שליוויתי אותך עד לכניסה). לא אזמין אותך לעלות אלי לדירה בשלב זה, ולא אבקש לעלות אלייך לכוס קפה.
אני לא יודע לשמור טינה, למרות שלפעמים אני מנסה (בכל הכוח), אני פשוט לא מצליח.
אני רוצה שתאתגרי אותי. לא במשחקים חסרי טעם, אלא אינטלקטואלית. אל תביני אותי לא נכון, לא יהיה משעמם, ממש לא.
נבלה, נרקוד, נשתכר, נעשה שטויות, נהיה ספונטנים. אך נשב גם זה מול זו ונדבר, פשוט נדבר.
אז מה לעזאזל אני רוצה?
להתעורר כל יום מנשיפותייך על צווארי,
הרגשת חום שפתייך על לחיי,
מגע אצבעותייך על עורי,
ומשמע פעימות ליבך בסנכרון עם שלי.
שכל יום ירגיש כאילו נגמר מהר מידי,
כי רצינו להספיק כל כך הרבה!
אך בו בזמן, יראה כנצח.
לפעמים אני חושב שהכנות שלי היא זו שמכשילה אותי כל פעם מחדש. אני לא מתלונן, כי זה אני, ואלו הן. אני לא אנסה לשנות אותן, אך אולי עלי להשתנות בעצמי? אני לא חשוב, אני כנה וישיר.
זה אחד הדברים היותר קשים, ואני לא שלם עם עצמי שזה מה שעלי באמת לעשות. לא לא אני לא אשתנה.
פגשתי הרבה בחורות בחיי, ועדיין לא נתקלתי באחת שתעריך את הכנות שלי, שתמצא את זה מושך. אני נמצא כרגע בנקודה בה עלי להחליט: האם אותה אחת מסתתרת אי שם, או שהפגם הוא בי ואין מנוס משינוי? אז לא, אני לא משתנה!

אם בחורה מוצאת חן בעיני, אני פשוט ניגש ואומר לה. האם זה כל כך פסול? "שרפתי" את עצמי? הפסדתי במשחק?
האם אין מקום בישראל לבחור שלא מתבייש להודות שהוא רגיש לעתים, בחור שמתנהג כג`נטלמן. אחד שפותח את הדלת, דואג תמיד לשלומה של זו שאיתו, ולא מסתיר את זה?

כל המשחקים האלה; ההימנעות משיחה של אחרי דייט ראשון, הסינונים, משחקי הקנאה, אני לא מסוגל לסבול את זה! אני הולך אחרי הלב, אחרי הכל, זה טבעי. אבל זה פשוט לא אני. אני לא יודע לשחק את המשחק, אני פשוט אמיתי מידי. האם גורלי נחרץ?
אני לא חושב שהבעיה היא ביטחון עצמי, ממש לא. אני גם די אסרטיבי, איש שיחה, סבלני וסובלני. מה הבעיה?

ואם כבר עברנו את הדייט הראשון והיא לא נלחצה, ואני מרגיש שזהו זה, זה זה מבחינתי,
אני לא אחסוך מאמצים לפנק אותה, להראות לה שאני מעוניין, להראות לה שאני מרגיש משהו.
אני לא אחסוך!, אני אתן לה את הכל, את הלב הנשמה.
בשבילי האהבה היא במרכז, חשובה מהכל (בגבול השפיות).
אני אוהב את הדברים הקטנים במערכת היחסים, החיבוקים הקטנים הנשיקות העדינות
אני אוהב להרגיש שהיא נמשכת אלי כמגנט, פשוט נמשכת לשפתיי.
אני אוהב להרגיש את ידה מטיילת על עורי.
אני אוהב להרגיש אותה, כן גם בקטע המיני אחרי הכל היא חברה שלי, אני אמור לרצות אותה ורק אותה.
אני לא מסתיר את החשיבות של המיניות במערכת יחסים רצינית ותקינה, אבל גם לא לוחץ למיניות על ההתחלה.
אני בן אדם רגיש, אני מודה. אני יודע לבכות ואני יודע להתרגש, אני רומנטיקן חסר תקנה, אני גם מודה, אני יעלב אם תפגעי בי, עד עמקי נשמתי, גם הלב שלי עשוי חרסינה והוא נפיץ.
לא אני לא אסכים שתפגעי בכבודי ואני לא אסכים שתשחקי בליבי, גם אם אני אוהב אותך עד עמקי נשמתי אין לך זכות לשבור אותי ולדרוך עלי ולשחק בי.
אני רוצה שתדעי, שבכל זמן שרק תרצי, 24/7 אני שלך ורק שלך וגם כשיש ליידי 20 בנות הלב שלי מלא רק בשמה של בחורה אחת, שמך.
אני רוצה שתדעי שמתי שרק תרצי, אני שלך ורק שלך, אני פה בשבילך , החומה המגן המקלט, האוזן הקשבת החיבוק שיתן לך אהבה הנשיקה שתרגעי את מצחך. העמוד שימנע ממך לקרוס מטה והמזרון העבה שירכך את נפילתך לאפס.
הזרועות שיתפסו אותך ויניפו אותך חזרה גבוה, האצבע שתרים את סנטרך וראשך.
היד שתלטף את שיערך.
אני לא יכול לא לדעת שאת אוהבת אותי, אני חייב לשמוע אתז ה אפילו שאני בטוח בזה, אני חייב שתשוויצי בי, לא משנה מה אחרים אומרים.
כל הדברים הקטנים שאולי נראים שוליים כמו נשיקה בציבור יד ביד ברחוב להכיר את ההורים והחברים , להזמין כמעט לכל מקום אפשרי ביחד איתך חשובים, הם בונים את הקשר מבחינתי.
הגעגוע? רק אם באמת הכרחי, אם יש זמן לראות אותך אני ירצה לנצל אותו במקום להגיד שבריא להתגעגע ולא צריך להפגש יום יום.
החיים שלי? הם החיים שלך ואת תדעי בהם הכל ותהיה שותפה ותביעי את דעתך , החיים שלי כמו שהם הם גם שלך ואת בחיים שלי במרכזם והכל יסתובב סביבך.
וחייך? אני מצפה לשיתוף דומה, שאני יהיה במרכז ואני אדע הכל גם אם לא תקבלי תמיד את דעתי, זכותך.
אני אומנם רומנטיקן חסר תקנה אבל אי אפשר בלי קצת מכות (שוב פעם, הדברים הקטנים שבונים קשר), בלי המון צחוקים, בלי המון והמון והמווווון שיחה, בלי תחביב משותף שבונים לעצמינו.
כשאת לא מאושרת אני לא מאושר, כשאת מאושרת אז טוב לי בלב.





----

את הקטע חלקו הראשון מצאתי , את ההמשך הוספתי כדי שיהיה בדיוק אני.

תגובות.
ארוך..מעניין..שמחתי להכיר 😉
באמת ארוך!..
שמחתי להכיר את מי שאתה
וכל הכבוד לך על הכנות באמת
והבחורה בשבילך?
עוד תגיע!..(=

ארוך מאוד חח
שמחתי להכיר
אורוש אתה מדהים (:
ממש נהנתי לקרוא
ואני בטוחה שהבחורה שלך תגיע מהר
אהה קראתי את זה אצל מישהו במקושרים את החלק הראשון😊
נחמד נחמד , טוב לדעת😊
QUOTE (מאוכזבת @ 05/08/2007) ארוך..מעניין..שמחתי להכיר 😉
כנ"ל😊
אתה יודע פחות או יותר מה אני חושבת, וגם אם לא אני לא יגיד את זה פה.


אבל מה שכן..


קבל חיבוק ענקי ותומך!
😘


הבנות זה עם חרא, אני מודעת לזה..
יום יבוא והנסיכה על הסוס הלבן תגיע😊
נעים מאוד
יש לך מישהי? 😉
חח סתם..
QUOTE (shelyso @ 05/08/2007) אורוש אתה מדהים (:
ממש נהנתי לקרוא
ואני בטוחה שהבחורה שלך תגיע מהר
אני פהההה!!!!!! כאןן!!! רואה??... אני לא כזאת קטנה!!! כאןן!!!!!!!!!!! 😁




זה כל כך מדהים... העיניים שלי גלשו על המשפטים הכנים האלה שבאים מכל הנשמה... לא יכולתי לעצור את עצמי...!!! נעים להכיר!!! =]]]
רק שתדע לך שאתה פשוט מדהים! 😊
ובחורות שלא מתייחסות לזה פשוט כאלה.... אין לי אפילו את המילה המתאימה... זה משהו בין מפגרת לסתומה...=] חחח... פשוט דוחות!!
לדעתי כזה צריך להיות בן! כנה!! ולא למשוך סתם! נידלקת?? היא מוצאת חן בעיניך?? תיגש!!! ולא משנה מה יאמרו האחרים!!! באותה הדקה האחרים אמורים להיעלם כשאתה מעוניין במישהי ומרגיש שאתה חייב להשיג אותה בכל מחיר! זה אתה! האחרים לפעמים יכולים להטעות... כי אולי הבנאדם הזה בזה.. הבחורה הזאת... האור בחייך... ובלי לדעת...אתה מפסיד אותה...!...

נעים להכיר! 😊 😊
QUOTE (shelyso @ 05/08/2007) אורוש אתה מדהים (:
ממש נהנתי לקרוא
ואני בטוחה שהבחורה שלך תגיע מהר
😊
אוור אתה אחד המדהיימייים
באמת!
זה היה ממש יפפה
והלוואי וכל הבנים היו ככה כמוך!
הבחרוה שלך תבוא.. ותבוא מהר
ו.. בחיים אבל בחיים אל תשתנה בשביל מישי!!
אתה הכי טוב כשאתה עצמך!
טוב אור תשמע
אי אפשר ככה
בוא נהיה יחד
חחחחחחחחח
אני הבחורה שלך
אני אני אני
חחחחח

אתה מקסים.

אור, אם כל הדברים האלה זה באמת אתה
ושככה אתה באמת מתנהג אני מורידה את הכובע!!

היה ממש כייף להכיר את הצד הזה ממשספרת!
ואתה עוד תראה הבת שווה אותך
ואת היחס החם שלך
ושיודעת לתת בחזרה
עוד תגיע!!!

אתה פשוט מדהים מאמי!!
הלוואי ובעולם שלנו
חצי בנים היו ככה!!
ח"ח מתוק!!
וכל הכבוד!!!!
תמשיך ככה , ואל תשתנה לעולמים!!!!

😁


אורו'שששששששששששש
אתה הכי מושלםםם בעולםםםםםםםםםם


אין כמוךךךך אתה כל כךךך מיוחדדדדדד
נשבעת לך שאתה מדהיםםם
מגיע לך את כל הטוב שבעולם
אהבה מדהימה כמו שרק אתה יודע
להעניק ואתה יודע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אין דבר פסול להגיד לבחורה ישר
בפנים מה אתה מרגיש להפךך זה פלוס
לדעתי בשביל הגבר שיש לו את האומץ
והוא ישיר! ריגשת אותי ואני עם
דמעות בעיניים בגלל כל מה שכתבת
על איך שהיא הכל בשבילך
ושהיא היחידה שבלב שלך
ושתעשה הכל בשבילה
איןן אתה מדהיםם רוצה להתחתן איתי?
כפרה עלייך אוהבת אותך מאוד מאמי
קבל בוסה וחיבוק ענקי נשמה
אתה תראה שאתה תהיה מאושר
יבואו ימים טובים ואתה תקבל
את כל הטוב והאושר שקיים
כמו שמגיע למלאך כמוך- המלאך הכי מיוחד
ומדהים שיש.
יש בך אהבה עצומה אתה אחד הבנים
הנדירים ואני רצינית
אין הרבה בנים שיש להם חשיבה
כמו שלך, התנהגות כמו שלך,
אופי כמו שלך ואהבה כמו שיש אצלך!
אני פשוט מעריצה אותך נשמתי
אל תשתנה אף פעם אתה כזה מיוחדדד
תזכור שתמיד אני פה בשבילך
שולחת לך חיבוק ענקי
אני עם דמעות בעיניים מכל מה שכתבת

תזכור מה שנאפי אומרת לך-
יבוא יום ואתה תהיה הכי מאושר בעולם!
כמו שמגיע לך!

ועל הגעגועים אתה יודע מה אני חושבת חח
אין טעם לכתוב שוב... אתה תפנים את זה
בשלב מסויים!
😁

מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך