אוי
לא יודעת איך להתחיל..:\
לא שרע לי,
דווקא טוב לי
אבל לא מספיק,כמו שהייתי רוצה.. 😊
ידיד נורא טוב שלי,
נוסע עד סוף החופש ליוון,אני אשתגע בלעדיו!..
נכון זה יעבור מהר והכול
אבל לא יהיה מי שתמיד יתמוך בי ויעודד כמו גבר,גבר
ואחרי תקופה ארוכה שלא אהבתי אף אחד והיה לי כל-כך טוב
פתאום אני מתחילה להרגיש רגשות
כלפי מישהו שאני בכלל לא רוצה
אני מרגישה את הגעגועים שאף-פעם לא היו לי
וזה הורס אותי כל-כך..:\
לא יודעת,אולי טוב לי,והכול לטובה
אבל כרגע מרגישה לא הכי נחמד 😢
אז מה עושים?!
מחכים שתקופה הטובה תבוא
סתם רציתי לפרוק מה אני מרגישה
פשוט
לא יודעת
לא טוב לי ... =[
איך זה שאת מרגישה משו כלפי מישו שאת לא רוצה?
חחח לא הבנתי..
מאמי אני מאמינה שכמו שאמרת הכל קורה לטובה
ובוסף הכל יהיה טוב..!
הידיד שלך יחזור מהר.. את אפילו לא תשימי לב והוא יחזור!
הזמן יעבור לך מהר
תנסי להעסיק את עצמך בדברים אחרים
ולגבי הילד ההוא..
אם את לא רוצה להרגיש אליו משו.. ואת בכל זאת כן
תנסי לשכוח ממנו
להכיר בנים חדשים
לא לחשוב עליו אולי פחות להתראות איתו
יהיה טוב מאמי
אני מכירה את התקופות המבולבלות האלה שאת לא יודעת מה נסגר איתך
אבל זה עובר בסופו של דבר
אוווהבת מלא!
QUOTE (einavush @ 05/08/2007) איך זה שאת מרגישה משו כלפי מישו שאת לא רוצה?
חחח לא הבנתי..
מאמי אני מאמינה שכמו שאמרת הכל קורה לטובה
ובוסף הכל יהיה טוב..!
הידיד שלך יחזור מהר.. את אפילו לא תשימי לב והוא יחזור!
הזמן יעבור לך מהר
תנסי להעסיק את עצמך בדברים אחרים
ולגבי הילד ההוא..
אם את לא רוצה להרגיש אליו משו.. ואת בכל זאת כן
תנסי לשכוח ממנו
להכיר בנים חדשים
לא לחשוב עליו אולי פחות להתראות איתו
יהיה טוב מאמי
אני מכירה את התקופות המבולבלות האלה שאת לא יודעת מה נסגר איתך
אבל זה עובר בסופו של דבר
אוווהבת מלא!
איך אני אסביר לך
יש בינינו מרחק
פעם הרגשתי אליו רק משיכה,
היום אנחנו בקשר די טוב,
ניסיתי פעם אחת ליזום חברות,מהצד שלי
אבל הוא לא רוצה,בגלל המרחק
ולא להרוס את הקשר המיוחד שלנו
והבנתי שאני לא אראה אותו תקופה ארוכה,
ו..
פשוט
התחילו לרדת לי דמעות,פתאום יש חרטות למה לה ניסיתי שוב ליזום משו,כי הוא רצה אבל בגלל המרחק
למרות שאפשר לנצח מרחק של שעה ורבע
והגעגועים התחילו כל-כך להציף אותי
נקווה שזה יעבור
כי כשאר אני מרגישה משו כלפי מישהו
קשה מאוד לשכוח,ולעבור הלאה
ומה שאומרים?
הכול לטובה!
אוהבת אותך 3>
QUOTE (einavush @ 05/08/2007) איך זה שאת מרגישה משו כלפי מישו שאת לא רוצה?
חחח לא הבנתי..
מאמי אני מאמינה שכמו שאמרת הכל קורה לטובה
ובוסף הכל יהיה טוב..!
הידיד שלך יחזור מהר.. את אפילו לא תשימי לב והוא יחזור!
הזמן יעבור לך מהר
תנסי להעסיק את עצמך בדברים אחרים
ולגבי הילד ההוא..
אם את לא רוצה להרגיש אליו משו.. ואת בכל זאת כן
תנסי לשכוח ממנו
להכיר בנים חדשים
לא לחשוב עליו אולי פחות להתראות איתו
יהיה טוב מאמי
אני מכירה את התקופות המבולבלות האלה שאת לא יודעת מה נסגר איתך
אבל זה עובר בסופו של דבר
אוווהבת מלא!
מרגישה בדיוק כמוךך..
אוי אוי אוי...איזה מצב לא נעים...
אני מכיר את זה שאתה נמשך/רוצה מישהו או רוצה סתם לפגוש אותו וזה לא כל כך אפשרי או שזה לא יוצא לפועל זה הרגשה של תסכול יותר מאכזבה...אצלי זה מגיע לשלב שאני פשוט מתחיל להוציא את התסכול הזה...זה גרוע...
תנסי לחשוב על כל זה אחרת...
מאמי תקשיבי
אם הוא רוצה.. וגם את רוצה
והבעיה היחידה שלכם זה המרחק.?
אפשר להתגבר עליה
זה קצת קשה ודורש מאמץ
אבל אפשר להתגבר על זה!!
תנסווו.. אם לא תנסו לא תדעו
אולי יצא מזה משו יפהה
אני חושבת שאת צריכה לדבר איתו
אם את יודעת שהוא בעיניין
QUOTE (pelad1 @ 05/08/2007) אוי אוי אוי...איזה מצב לא נעים...
אני מכיר את זה שאתה נמשך/רוצה מישהו או רוצה סתם לפגוש אותו וזה לא כל כך אפשרי או שזה לא יוצא לפועל זה הרגשה של תסכול יותר מאכזבה...אצלי זה מגיע לשלב שאני פשוט מתחיל להוציא את התסכול הזה...זה גרוע...
תנסי לחשוב על כל זה אחרת...
באמת מצב לא נעים,
לא נעים בכלל לצערי
ולחשוב כרגע
לא קל,
אני עדין בהרגשה הלא נעימה הזאת
אבל יעבור
QUOTE (einavush @ 05/08/2007) מאמי תקשיבי
אם הוא רוצה.. וגם את רוצה
והבעיה היחידה שלכם זה המרחק.?
אפשר להתגבר עליה
זה קצת קשה ודורש מאמץ
אבל אפשר להתגבר על זה!!
תנסווו.. אם לא תנסו לא תדעו
אולי יצא מזה משו יפהה
אני חושבת שאת צריכה לדבר איתו
אם את יודעת שהוא בעיניין
כן,יש משיכה,יש רגשות
ושנינו כל-כך דומים והכול
אבל אני כבר לא יודעת
מתי אראה אותו שוב
לא מסתדר
תקופה מסוימת אנחנו לא נראה אחת את השני
ופתאום כל-כך קשה לי עם זה..:\
אולי התקופה תעבור,ואני אבין מה באמת טוב לי..
אבל עד אז
אלוהים גדול
אוי עכשיו עוד אחד
מעצבן אותי בטירוף..:\
בעעעעעע
להביא לו מכות!
אין לו שכל!
מה הוא לא מבין?:\\\\\\\
😠 😠
תראי מאמי..אולי את מתבלבלת עם הרגשות שלך כי את בתקופה שאת רוצה מישהו לידך ופשוט לא יוצא..
QUOTE (מאוכזבת @ 05/08/2007) תראי מאמי..אולי את מתבלבלת עם הרגשות שלך כי את בתקופה שאת רוצה מישהו לידך ופשוט לא יוצא..
ואי
יש כל-כך הרבה בזה!..
אני באמת רוצה
ואין..:\
וכמה שטוב לי לבד
בלי אהבה כואבת,או אהבה נכזבת
כנראה את צודקת.!...
מאמי תאשרי אותי באייסי!..(=
QUOTE (רגייי @ 05/08/2007) QUOTE (מאוכזבת @ 05/08/2007) תראי מאמי..אולי את מתבלבלת עם הרגשות שלך כי את בתקופה שאת רוצה מישהו לידך ופשוט לא יוצא..
אני פשוט מסכימה איתה...
QUOTE (אופירייי @ 05/08/2007) QUOTE (רגייי @ 05/08/2007) QUOTE (מאוכזבת @ 05/08/2007) תראי מאמי..אולי את מתבלבלת עם הרגשות שלך כי את בתקופה שאת רוצה מישהו לידך ופשוט לא יוצא..
אני פשוט מסכימה איתה...
כןן כנראה..
זה באמת ככה..:|
אני אוהבת אותך
דברי איתיי😊
יכול להיות שסופה צודקת.
לגבי המרחק חח נביא לך דוגמא?
יש לי חברה שיש לה חבר מבאר שבע ( ואני מפ"ת כפי שאת יודעת..)
זה שעתיים וחצי נסיעה בכל פעם..
בכל מקרה מאמי אל תפעלי מתוך ייאוש
יש כל כך הרררבה גברים
את צריכה לבחור מהטוב ביותר ולא להתפשר😊
אוהבת אותך
😊