ליאורי,
אני אדבר איתך!
כמה התגעגעתי!!!
כריסי?..
כן כנראה,
באמת להשאיר את הקשר כמו שהוא
נקווה לטוב
אוהבת אותך
אני מרגישה מישהו למי שטס ליוון?:\
תתעודדי מאמי לא להתבאס..
הכל טוב.
QUOTE (OrtalBe @ 06/08/2007) אני מרגישה מישהו למי שטס ליוון?:\
תתעודדי מאמי לא להתבאס..
הכל טוב.
לא,לא למישטס ליוון!..
יוון ,זה ידיד טוב לי,שתמיד לציידי!
ויש עוד אחד,שאני מרגישה אליו משהו,
אבל לא רוצה להרגיש.:|
יהיה טוב
את יודעת מה יש לי להגיד לך?!
מסן ודחוף
דברי עימי אהובתי 😛
QUOTE (ילדונות_17 @ 06/08/2007) את יודעת מה יש לי להגיד לך?!
מסן ודחוף
דברי עימי אהובתי 😛
חח
אוקי מותק
למרות שכבר הרבה יותר טוב לי
אוהבת אותך
גמני אוהבת'ך בובה שליייי 😊
חחח בקטנה בובי 😉
נמצא על מה לפטפט 😊