מסיכמה איתך במאה אחוזים..😊
QUOTE (נאפי @ 06/08/2007) את יודעת משהו?
זה מזה מצחיק...
כשבנאדם עובר תקופה קשה
הרוב לפחות לא כותבים ואומרים ככה
אבל פתאום כשמשהו מסתדר
אז כותבים ככה לא יודעת להסביר
בקיצור את צודקת מיליון אחוז
מסכימה איתך
אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את יודעת מה כל הקטע מורן..?
שלא משנה כמה רע יהיה לך אחרי זה יבוא ה-כ-י טוב שיש..
פשוט צריך לדעת לחכות בסבלנות שהחרא יעבור..
באמת 😊
אאאאאאאווווווההההההההבבבבבבבבבתתתתתתתתתתתתתתת 😉
ושמחה שאתם מסכימים איתי