זה לשקר לעצמכם............אם יש מצב שזה מה שקורה לכם - תפסיקו.
כל כך כואב אח"כ לגלות תאמת........
תהיו כנים ,תלכו אחרי הלב, אל תסתכלו על ההשכלות .
בסה"כ מה כבר יקרה לכם שלא תוכלו לצאת מזה?
נו ראסמי אין לי כוח לשכנע אותכם פשוט תצאו מהבאסה שאתם מכניסים את עצמכם
כי אני מאמינה שתמיד יש דבר יותר רע ממה שקרה..קצת פורפורציה לא תזיק.
אז סבבה? הכל טוב? מחייכים?
😊
QUOTE (einavush @ 05/08/2007) מסכימה איתך יעלי
גם אני מסכימה איתך
יעלי
צודקת מאמי
אבל לפעמים קשה לצאת מרע שמרגישים
אויייי את לא מבינה כמה שזה מה שאני צריכה להזכיר לעצמי!
תודה חח בכנות ( :
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 05/08/2007) אויייי את לא מבינה כמה שזה מה שאני צריכה להזכיר לעצמי!
תודה חח בכנות ( :
כל כך נכוןן
לפעמים יש לי תשגעונות שלי.........
רגינה..ממ נראה לי
קשה אבל אפשרי..העיקר לדעת להתקדם לא לשקוע.
😊 שבוע טוב לכם
מסכימה עם כולן..תודה על ההארה
את יודעת משהו?
זה מזה מצחיק...
כשבנאדם עובר תקופה קשה
הרוב לפחות לא כותבים ואומרים ככה
אבל פתאום כשמשהו מסתדר
אז כותבים ככה לא יודעת להסביר
בקיצור את צודקת מיליון אחוז
מסכימה איתך
אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (koka15 @ 05/08/2007) QUOTE (einavush @ 05/08/2007) מסכימה איתך יעלי
גם אני מסכימה איתך
😊