העיקר שהיא התגברה :/
המחלה הזו כל כך נוראית.
מאמי סליחה שאני שואלת אבל האם זה סרטן?
הכי חשוב שהיא ניצחה את זה!
ועכשיו היא בריאה טפו טפו טפו..
QUOTE (Bubit_metuka @ 05/08/2007) QUOTE (נאפי @ 05/08/2007) זה ברור מאמי
זאת מחלה איומה...
העיקר שהיא בסדר
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ברוך ה' שהכל עבר!!!!!
רק בריאות!!!!!!!!
אני מאד שמחה בשבילך שהכל הסתדר!!
אוהבת המון!!
😁
QUOTE (einavush @ 05/08/2007) הכי חשוב שזה עבר ממאמי!
שתהיה לה החלמה מהירה
שתחזור לעצמה מהר בעזרת ה'!
😉
העיקר הוא שהיא ניצחה את המחלההה
תודה פשוט תודה.
אני אוהבת אותכן!
😁