זה ברור מאמי
זאת מחלה איומה...
העיקר שהיא בסדר
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 05/08/2007) זה ברור מאמי
זאת מחלה איומה...
העיקר שהיא בסדר
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מחלה מגעילה. 😊
תודה מאמי.
אוהבת אותך.
העיקר שעכשיו הכל בסדר מאמי \ =
רק בריאות בעזרת השם ( :
זה צפוי
זאת מחלה ארורה .
העיקר שהכל מאוחרה כבר ..555
רק בריאות ואושרר 555
וואי ברוך ה'..!!העיקר יצאה מזה..!
אבל אממ...מה היה לה אפשר לדעת..?
אוהבת אותךך.!!
העיקר שעכשיו הכל בסדר!!!
אוהבת אותךך
נכון העיקר שעכשיו הכול בסדר.
אמן רק בריאות..ואושר!!
ועדי-זה מחלת הסרטן=\
תודה אוהבת אותכןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
😁
QUOTE (נאפי @ 05/08/2007) זה ברור מאמי
זאת מחלה איומה...
העיקר שהיא בסדר
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ברוך ה' שהכל עבר!!!!!
רק בריאות!!!!!!!!
אני מאד שמחה בשבילך שהכל הסתדר!!
אוהבת המון!!
וואי ברוך ה'..!!
טוב שהיא יצאה מזה..מחלה חררראאא..!!!
אני איבדתי 2 אנשים מהמחלה הזאת😢
כ"כ קשה לי לשמוע על זה..!!
אוחח המחלה הזאת
אבל היא נצחה אותהההה
עכשיו אל תתעסקי במה שהיה..
היא ניצחה!!!!!!!
QUOTE (OrtalBe @ 05/08/2007) אוחח המחלה הזאת
אבל היא נצחה אותהההה
עכשיו אל תתעסקי במה שהיה..
היא ניצחה!!!!!!!
מחלה זוועתית 😢
אני יותר לא מתעסקת...בזה.
היא ניצחה ובגדול.
אני מאושרת בגגלל זה(:
הכי חשוב שזה עבר ממאמי!
שתהיה לה החלמה מהירה
שתחזור לעצמה מהר בעזרת ה'!