משפחה זה משפחה
ומשפחה לא בוחרים ...
לפעמים מזל ולפעמים חבל .
אם היו נותנים לי לבחור
אני לא חושבת שהייתי בוחרת אותו , מזל :]
מזל שה' עושה את הבחירות לבד ...
מזל שהוא הפגיש בנינו .
רק חבל ששכחתי שהוא שם \:
חבל ומאוד חבל שהוא לא נתן לי לשנות כמה דברים ...
אולי לא לבחור משפחה חדשה ,
אבל לפחות לתקן אותה קצת :\
הכל בידי שמיים , ככה אומרים
מקווה שגם זה לטובה ...
אם רק היו אומרים לי שלכאן הייתי מגיעה בסוף
בכל זאת הייתי הווולכת בדרך הזאת !?
כל אחד בוחר בדרך שלו ,
אבל אף אחד לא באמת יודע לאן כל דרך תוביל בסוף .
לפעמים אני שמחה שעברתי את כל זה
ולפעמים פשוט לא \:
אני תמיד חושבת אם כל המריבות והחרא הזה
שווים את כל ההתלהבות של ההתחלה .
רע לי או שאני סתם רואה הכל שחור ?
תאמת מאמי? כתבת ממש מבולבל
כנראה הבנת את עצמך וזה מה שהרגשת
באותו רגע טוב שפרקת
אני לא הבנתי כלום חח סורי
אבל תהיי חזקה בכל מצב
אם טוב לך במקום שאת נמצאת דיינו
ואם לא תעשי הכל כדי לשנות את זה
כי הכל אפשרי בחיים זה רק עניין של זמן וכוח
בהצלחה מאמי אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח כתבתי על משהו אחד
ובלי להפריד גם על עוד משהו ....
העיקר שזה לא יציק יותר .
נראלי \:
אם משהו לא טוב תשעי משהו כדי לשנות אותו..
העיקר שיצא לך טוב :]
אוהבת אותך
QUOTE אם משהו לא טוב תשעי משהו כדי לשנות אותו..
העיקר שיצא לך טוב :]
אוהבת אותך
מסכימה איתה !
חמודה..
מה שהתכוונת להגיד שאת אוהבת את המשפחה למרות שהמריבות מפריעות לך?
חחח אני חמודה ?
את חמודה :]
שאת מנסה להבייין אותי .
התכוונתי שאני מרוצה מחלק מהמשפחה
ושמחה שיש לי -אותו-
והשאר ? קצת מאכזבים ומעצבנים .
מאיזה חלק את מרוצה?
ומי זה אותו?חבר או מישהו מהמשפחה שאת אוהבת?
אני חושבת שאני מבינה אותך מאוד מאוד חח סורי על ההתעניינות..
^ בכיף מאמי :]
מרוצה מהדודים שמצאתי לי ...
דוד יותר נכון (:
אחחח' ....
נשמה שלי , רק בריאות באמת ....
מבינה אותך..גם אני חושבת ככה לפעמים..אבל זה מה יש מאמי 😛
חחח עוד מעט לא יהיה על מה להגיד את זה ....
את רואה הכול שחור, זה הכול.
תקני משקפיים בצבע וורוד אולי זה יעזור לך..
את פסימית ברמות.
חחחחחחחח
אופיר , אני לא אתחיל לשפוך
אבל פסימית ? לעע
את לא מכירה ת'מצב
אני דווקא האופטימית יותר .