אני לא מדברת על המצב הזה ספציפי, אני מדברת בכללי...
ע"פ מה את שופטת ?
תגובות בפורום !? D:
תאמת נראה לי שאופיר צודקת קצת..
אולי אנחנו לא בדיוק האנשים שיכולים ממש לשפוט אותך לפי ההתנהגות שלך או ממש להכיר אותך לעומק
אבל יש לך פה ושם אשכולות מדוכאים לגמרי..
ד"א סתם שאלה , את ושניר עדיין יחד?
נכון משפחה זה משפחה
אנחנו לא יכולים להחליף אותה
היא יכולה להטריף בנאדם או לעשות טוב
אבל זאת המשצפחה שלנו
לפעמים גם אנחנו משגעים אחרים
אבל העיקר הוא?! לקבל ולאהוב אותם😊
חחחח כריס ,
אף אחד לא באמת מכיר אותי ...
פסימית ? די רחוק ממני .
אנחנו ביחד ונהיה עוד הרבה זמן ביחד .