איזו צבייייטה הייתה לי כשגיליתי את זה
לא בא לי לבכות
אבל מצד שני זה כווואב..
עברו בדיוק 3 שבועות מאז שנפרדנו \ =
אוף למה היא כן ואני לא?
" . . בוא תשיר לי את השיר ששרת לה
ואם האור הזה הוא אש גדולה
אני רוצה אותך שלי ולא שלה . ."
מפחדתת להישבר😢
מאמי
אל תשברי
בחיים לא!..
זה לא מתאים לך!
תיהי חזקה!
אל תתני לו להרוס אותך מהצד!
הוא פשוט המשיך בחיים שלו הלאה,
ואת כמה שקשה לך
תקומי,תרימי ת'ראש קדימה
בלי להסתכל לאחור,
ותגידי לעצמך : "אני חזקה,אני לא אשבר,אף אחד לא ישבור אותי"
וזה ככה יהיה
רק תציבי לעצמך ת'תתנאי הזה
ומאמי
להמשיך הלאה בחים
לא להיתקע
כמה שאת מתגעגעת,אוהבת
אבל את הזמן שהייתם יחד אי-אפשר להשיב לאחור
ואני שולחחת לך חיבוקי ענקי!
אוהבת 3>
אני לא יכולה רגינה😢
כוווואב לי בטירוף , גובל בכאב פיזי
בא לי לצעעעעעעוווווווווווווווווקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
אני אוהבת אותו😢
QUOTE (רגייי @ 04/08/2007) מאמי
אל תשברי
בחיים לא!..
זה לא מתאים לך!
תיהי חזקה!
אל תתני לו להרוס אותך מהצד!
הוא פשוט המשיך בחיים שלו הלאה,
ואת כמה שקשה לך
תקומי,תרימי ת'ראש קדימה
בלי להסתכל לאחור,
ותגידי לעצמך : "אני חזקה,אני לא אשבר,אף אחד לא ישבור אותי"
וזה ככה יהיה
רק תציבי לעצמך ת'תתנאי הזה
ומאמי
להמשיך הלאה בחים
לא להיתקע
כמה שאת מתגעגעת,אוהבת
אבל את הזמן שהייתם יחד אי-אפשר להשיב לאחור
ואני שולחחת לך חיבוקי ענקי!
אוהבת 3>
כריס את חזקה !
אני אוהבת אותך .
הכל יסתדר
לא נראה לי😢
זה לא הוגן , פשוט לא הוגן!
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 04/08/2007) אני לא יכולה רגינה😢
כוווואב לי בטירוף , גובל בכאב פיזי
בא לי לצעעעעעעוווווווווווווווווקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
אני אוהבת אותו😢
כן מבינה את זה!..
אבל תסתכלי עליו,הוא הפסיד מדהימה כמוך!..
הוא פשוט מפסיד אותך!
את לא מבינה את זה?..
מ-פ-ס-י-ד!
מאמי,
לא יעזור כלום
את חייבת לשכוח
קחי את הזמן שלך לשכולח
קחי את הכול לטובה
אני מבינה כמה קשה לך!..
מבינה כ ל-כך!..
אבל את חייבת לקום,להרים ת'ראש,
חזה החוצה
ולהבין שהחיים שלך ממשיכים בלעדיו!..
נכון זה קשה,
זה בלתי אפשרי
אבל לשבת,לבכות,ולחשוב מה יהיה הלאה
לא יעזור לך כרגע
תנסי להירגע,תעשי אמבטיה
ופשוט
תנסי להמשיך הלאה!
בלי לוותר
אוהבת 3>
הוא לא הפסיד כלום!
הוא רק הרוויח !
הוא סופסוף נפטר ממני
ועכשיו הוא יהיה איתה והכל יהיה טוב ויפה בטח והוא יהיה מאושר
ואני אסתכל על כל זה מהצד ויקרע לי הלב כל פעם לראות את זה
שום דבר כאן לא יעזור
ואני גם אוהבת אותך😢
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 04/08/2007) הוא לא הפסיד כלום!
הוא רק הרוויח !
הוא סופסוף נפטר ממני
ועכשיו הוא יהיה איתה והכל יהיה טוב ויפה בטח והוא יהיה מאושר
ואני אסתכל על כל זה מהצד ויקרע לי הלב כל פעם לראות את זה
שום דבר כאן לא יעזור
ואני גם אוהבת אותך😢
הלו הלו הלו!?!?!?!?!?!?!?!?
תרגעי קודם כול!!
הוא הפסיד אותך!.תביני חד וחלק!
מה זה נפטר ממך!?
אל תדברי שטויות!...
ואפילו אם זה ככה
את יודעת מה?..
את תמצאי מישהו,פי מיליון יותר טוב ממנו!
אני יודעת שכל מה שאני אגיד עכשיו
לא יעודד אותך בגרוש
כי כשמרגישים משו
קשה לשנות
עד שזה עובר
אבל תביני
הוא פשוט לא שווה את הדמעות והכאב שלך!..
תראי ,תראי למה הוא גורם לך
לאיזה עצב וכאב!
באמת טוב לך ככה?..
תגידי לי ת'אמת..טוב לך ככה לחיות עם הכאב הזה והעצב?..
לדעתי ממש לא
את חייבת לקחת את עצמך ביידים
ולהבין
ששום דבר לא יחזור לאחור
ואת צריכה להמשיך הלאה
זה קשה,
אבל את חזקה!!!!!!!
אוהבת מלא מלא 3>
מה פתאום להשבררר
תפרגני לו לקשר החדש שלו וחפשי לך גם קשר חדש...תשכחי ממנו,תעברי הלאה למרות שזה קשה לשכוח אהבה אבל אם נפרדתם בטח יש סיבה ואת לא מתאימה לו אז תעברי הלאה...לא להשבר.
יפפפה שלי כמה שאני אוהבת אותך
באמת תודה אין לך מושג כמה אני מעריכה את זה..
יהיה בסדר , אבל כנראה שלא היום \ =
QUOTE (רגייי @ 04/08/2007) מאמי
אל תשברי
בחיים לא!..
זה לא מתאים לך!
תיהי חזקה!
אל תתני לו להרוס אותך מהצד!
הוא פשוט המשיך בחיים שלו הלאה,
ואת כמה שקשה לך
תקומי,תרימי ת'ראש קדימה
בלי להסתכל לאחור,
ותגידי לעצמך : "אני חזקה,אני לא אשבר,אף אחד לא ישבור אותי"
וזה ככה יהיה
רק תציבי לעצמך ת'תתנאי הזה
ומאמי
להמשיך הלאה בחים
לא להיתקע
כמה שאת מתגעגעת,אוהבת
אבל את הזמן שהייתם יחד אי-אפשר להשיב לאחור
ואני שולחחת לך חיבוקי ענקי!
אוהבת 3>
היא אמרה הכל!!!!!
המון בהצלחה!!! את תראי שעוד מעט כבר תתחילי לשכוח!!! והכל יהיה בסדר!!
נכון... עכשיו הפצע עדיין כואב! אבל תני לו קצת זמן והוא יחלים!! =]]]
אם בא לך לצעוק תצעקי מאמי
אל תשאירי את הכאב בפנים
כי הוא יתפרץ בשלב מסויים
וסתם יהיה לך כואב יותר
את חייבת להיות חזקה
את תשכחי אותו זה רק עניין של זמן
תרימי את הראש תצאי עם חברות
תעשי מה שאת אוהבת הכל יסתדר
מבטיחה לך
אוהבת אותך יפה שלי ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה יפות שלי , כל כך מקווה שאתן צודקות :\
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 04/08/2007) יפפפה שלי כמה שאני אוהבת אותך
באמת תודה אין לך מושג כמה אני מעריכה את זה..
יהיה בסדר , אבל כנראה שלא היום \ =
ההיום לא,
כי את בשיא של הכאב
כי גילת את האמת המרה
אז היום מרשה לך קצת להיות עצובה!
ומחר?
בוקר חדש
ממשיכים הלאה
לא עוצרים בגללו,קאפיש!?!?...... 😊
את ממשיכה קדימה
עם חזה מורם,
ראש קדימה
ופשוט
ממשיכה ת'חיים!
בלי העצב מסביב
בלי הכאב
כי הילד הזה לא שווה את זה!
את מקסימה
מיוחדת
אין עליך! מבינה?..
אוהבת אותך 3>
מאמי אין לך מה להישבר שישאר איתה.
אמרתי לך כבר שהוא לא מבין מה הוא הפסיד והוא יצטער על זה !!
תנסי לעבור הלאה ולא לחשוב עליו אוהבת אותך