יפות שלי תודה תודה תודה 😊😊😊😊
אני אוהבת אתתתכן
יהיה בסדר😊
אין על מה מתוקה!
וברור שיהיה בסדר
יהיה מעולה!!!
את תעברי את התקופה הזאת
כמו גדולה!
ותצאי מלאה בחיוכים,שמחה ואושר!
מוווואה
אוהבת אותך 3>
מאמי לא קראתי תגובות . . .
אבל את חייבת להיות חזקה!!
וכמו שהוא ממשיך את החיים שלו ככה תעשי גם את
הזמן יעשה לך רק טוב!!
חופש עכשיו צאי עם חברות
תעשי חייים
תכירי בנים!!
רק אל תשכחי לחיייך
ותהיי חזקה!!!
את לא תישברי!!!!!
תרימי את הראש שלך.
אם את תישברי אני יבוא אלייך הביתה😛
חח לא יהיה טוב חעחעחעחע.
מאמי שלי?
תהיי חזקה באמת.
תמישכי בחייך אל תשימי לב אליו.
הוא סתם דפוק לא יודע מה הוא הפסיד.
לא שווה שום בכי שום כאב שום כלום.
את תראי הכול יסתדר מאמי שלי.!!
כריס אוהבת אותך. 😁
QUOTE (רגייי @ 04/08/2007) מאמי
אל תשברי
בחיים לא!..
זה לא מתאים לך!
תיהי חזקה!
אל תתני לו להרוס אותך מהצד!
הוא פשוט המשיך בחיים שלו הלאה,
ואת כמה שקשה לך
תקומי,תרימי ת'ראש קדימה
בלי להסתכל לאחור,
ותגידי לעצמך : "אני חזקה,אני לא אשבר,אף אחד לא ישבור אותי"
וזה ככה יהיה
רק תציבי לעצמך ת'תתנאי הזה
ומאמי
להמשיך הלאה בחים
לא להיתקע
כמה שאת מתגעגעת,אוהבת
אבל את הזמן שהייתם יחד אי-אפשר להשיב לאחור
ואני שולחחת לך חיבוקי ענקי!
אוהבת 3>
אוהבתמלאא
מושלמות😊
אוהבת אתכן
יהיה טוב😊
מאמי אין מה לעשות
ככה החיים
ותאמיני לי שאת תמצאי מישו הרבה יותר טוב
שיאהב אותך במידה שמגיע לך!
ולא יאהב מישי אחרת
אם הוא עם מישי אחרת כנראה שאתם לא מתאימים להיות ביחד
וכנראה שיש מישו שאוהב אותך יותר
ומגיע לך יותר!
יהיה טוב מאמי
אל תשברי בגלל בן. זה לא שווה את זה!
עוד יבוא האביר על הסוס הלבן!
עינביי אוהבת אותך בובי תודה😊
מאמי לא להישבר..שילך לאת יודעת איפה..למה מי הוא בכלל?-הוא בחיים לא ימצא בחורה כמוך לא משנה כמה בחורות הוא יעבור..אל תתני לזה להוריד מערכך ומכמה שאת שווה
חחחח סופה בואי נתחתן😁
חח תודה בווובי שלי ( :
אוהבת אוהבת אוהבת..😊
QUOTE (einavush @ 05/08/2007) מאמי אין מה לעשות
ככה החיים
ותאמיני לי שאת תמצאי מישו הרבה יותר טוב
שיאהב אותך במידה שמגיע לך!
ולא יאהב מישי אחרת
אם הוא עם מישי אחרת כנראה שאתם לא מתאימים להיות ביחד
וכנראה שיש מישו שאוהב אותך יותר
ומגיע לך יותר!
יהיה טוב מאמי
אל תשברי בגלל בן. זה לא שווה את זה!
עוד יבוא האביר על הסוס הלבן!
עינב צודקת
זה מעגל שלפעמים אנחנו אלו שנפגעים ופעם אנחנו אלו שפוגעים
עכשיו כואב לנו
אבל כאב נרפא
כמו פצע
כל עוד נטפל בו כמו שצריך
אני יודעת שזה כואב
אבל הכאב יעבור
ומקווה שיחזור אלייך האושר
אסור להישבר!
בטח שלא בגלל גברים!
תיזהרי ממני.
הוא המשיך הלאה?
גם את תמשיכי הלאה!
את ילדה מדהימה,
את מהממת!
את יכולה לתפוס לך כל גבר שאת רוצה!
רר הייתי ממשיכה לחפור לך אבל אני חיבת לזוז.
אם את צריכה משהו - 394312341
חח איןןן מילה שאתן נ ד י ר ו ת
אנשים שקרובים אליי לא מצליחים לעודד אותי כמוכם!
תודה תודה תודה ושוב תודה😊
אני אוהבת אתכן(:
קאריני אני מוסיפה😊