אנס זה הדרגה הכי שפלה שיש אפילו בכלא..אם היו מרשים עונש מוות הייתי שמחה להרוג אנשים כאלה אבל הבעיה היא שאחרי זה לא היו נשארים אזרחים במדינה הזאת גם כן 😠
פשוט מזעזע....איככ אנשים מגעיליםםם.!!!!!
והכי כואב? זה שהם חוזרים לרחובות...
וואי יש לי צמרמורת..איזה אנשים מגעילים יש בעולםםם 🤪