חברה שלי שלחה לי...זה סיפור אמיתי...
הזדעזעתיייי...!! כולי נהייתי צמרמורות כשקראתי את זה
"הוא תפס אותה בשתיי ידיו,
אמר לה "בואי נשכב".
היא לא רצתה,
הלכה לצד...
הוא משך אותה בגב.
זרק אותה על מיטתה,
לאט לאט הפשיט אותה.
היא התחננה שיעזוב,
רצתה לברוח ולהפסיק לכאוב.
אך הוא לא שמע,
התעלם מבקשתה.
לא היה לו יכפת שהוא פוגע בה,
לא היה לו אכפת כמה כואב לה.
ראה אותה בוכה,
במקום להפסיק,רק צחק והמשיך.
היא לא יכלה לעשות דבר,
הידיים שלה בגדו בה, הגוף שלה השתתק,
הוא השפיל אותה.
אותה ילדה כבר לא בתולה,
הילדה הזאת נאנסה.
הוא שבר לה את הלב,
היא מתפוצצת בפנים מכאב,
הילדה הזו כבר חא כמו שאר הילדות.
עברה שנה מאז המקרה,
ואותה ילדה מצאה אהבה
אך היא לא מסוגלת לתת לו לגעת בה.
היא פוחדת...היא ישר נזכרת
במה שבאותו יום קרה
היא לא יכולה לשכוח...
היא נזכרת בזה כל יום
הבנאדם הזה הרס לה את החיים
הילדה הזו כבר לא תצא לבחות עם חברות
ולא תצא לבד לרחובות
הילדה הזו מלאה פחד
בגלל אותו אחד..
שלקח לה את הבתולים
וביחד איתם,את החיים.!"
יאא
😢
אייזה חראאאאאאאאאאאאאאאאאא
האמת...אני מזדהה עם אותה אחת..
אבל לא אונס חס וחלילהה.
שלי מקרה פחות קשה כמו שלה...
אבל גם..קשה לי לתת לחבר לגעת בי ותמיד אני נזכרת במה שקרה לי..
וואיי איזה עצוב זה...
איזה בני ז**** האנשים האלה!!!!!! הם אל מבינים שהם הורסים חיים!!!!!!!!! 😊 😠
ואו
כמה רוע!!..:|
אנשים כאלה חייבים להיות בהסגר!...(אונסים)
חחראאאאא של אנשייים
חראאא
צריך להרווג אנשים כאלה
לוקחים חיים של מישו.. שיקחו גם להם!!
אני כמעט עברתי משו דומה בכיתה ב'
אמאאאאאאא
פשוט גועלל!!!1
איככככככככ
בתור אחת שכמעט נאנסה,
אני כ"כ מבינה את זה.
אני כמעט נאנסתי, ולקחתי את זה קשה!
לא יכולתי שיגעו בי.
כזה עזוב שיש אנשים כאלה מגעילים בעולם הזה.
סעמק איך דברים כאלה מעצבנים אותי..אתם לא מבינים...
שהייתי קטנה ביסודי עוד מישהו שהיה נראה לי בכיתה ט' או י' ככה..כיאילו ילד אבל מבנחתי הוא היה גדול כי הייתי קטנה כזה ביסודי בשמלה צהובה כזאת פרחונית...עברתי לייד איהז ניין והוא לקח אותי משם בכח לתוך הבניין והרים לי את השימלה והצמיד אותי לגוף שלו והרגשתי את הזה שלו....
ואז ברחתי והתחלתי לרוץ והואאחרי אבל אח"כ נעלם ורצתי לאמא שלי שהיא הייתה באזור לייד(עשתה ציפורניים אצל מישהי)וספרתי לה אז היא הביאה לי לשתות מים עם סוכר ו..זהו היא שאלה אם הוא הזיז לי או הרויד לי את התחתון חח אבל לא...הבנתם כבר מה היא רצתה לבדוק..אמנם היום אנחנו יודעות שמקדימה הוא לא יכול חח אבל פעם לא ידענו את זה..(למרות שהוא יכול פשוט יהיה לו קשה מאוד שהוא כבר יוותר)
בושההה גועללל נפשששששששש
אנשים רעיםםםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גועל נפש של אנשים איכככככ!!
חולי נפפפפפש!
איכסס איזה בן אדם מגעילל...=//